Ana SayfaGüncelGoogle, Reklam Kontrolünü YouTube, Arama Sonuçları ve Keşfet'e Genişletiyor

Google, Reklam Kontrolünü YouTube, Arama Sonuçları ve Keşfet’e Genişletiyor

Google’ın Reklamım Merkezini ilk kez bu yılın başlarında duyduk. Ve şimdi şirket, özelliği Arama Sonuçları, Keşfet ve YouTube’u içerecek şekilde genişlettiklerini söylüyor .

Bu özellik, bu belirlenmiş konumlara ne tür reklamların geldiğini daha iyi kontrol etmek için tasarlanmıştır. Bu sayede kullanıcılar, giriş yaptıktan sonra daha çok beğendikleri marka ve konuya tanık olma şansına sahip oluyorlar. Üstelik sevmedikleri şeyler de ekranlarında yer almayacak.

Bakın, tüm fikir, kullanıcılara kontrolleri bulabilmeleri ve gerekli bazı değişiklikleri yapabilmeleri için daha büyük kolaylık biçimleri eklemektir.

Bunu, kullanıcıların çeşitli web sitelerinde, videolarda ve hatta Arama’da harcanan zamanla bağlantılı olarak toplanan verileri gözden geçirip elde ettiği bağımsız hizmetler olarak düşünebilirsiniz. Ayrıca, işleri daha kolay yönetebilir ve faaliyetlerini daha kolay gözden geçirebilirler.

Arama motoru devi, giderek daha fazla kullanıcıya yardımcı olabileceğinden memnun olduğunu ve özellik henüz kullanıma sunulsa da, daha fazla insan bu konuda bilgi edindikçe, bundan daha fazla yararlanabileceklerini söylüyor.

Şu an itibariyle, Google’ın reklam kontrolü için tüm kişiselleştirme süreci, şirketin kendisinin ve üçüncü taraflara ait çeşitli uygulama ve web sayfalarının elinde. Ancak değişen, konular ve çeşitli markalar gibi şeylerin dahil edilme şeklidir.

Ancak şimdi, kullanıcıların elinde daha fazla kontrol ile Google, kullanıcılara kişiselleştirilmiş reklamları engelleme şansı verirken, reklamverenler reklamların ne olduğu ve neden engellendiğiyle ilgili değerli bilgiler edinebilir.

Google, tüm reklam deneyimini kişiselleştirmek için kullanılan etkinliklere çok daha fazla kontrol ekledi. Ayrıca, verilerin elde edildiği kaynaklar gibi gizlilik kontrollerinin genişlemesini görmek de harika. YouTube geçmişinden Web ve Uygulama etkinliklerine – liste sonsuzdur.

Ayrıca flört, kumar, kilo verme, ebeveynlik vb. gibi hayranı olmayabileceğiniz çok daha az kategori görürsünüz. Geçmişte bunları Görüntülü Reklam Ağı ve YouTube gibi özelliklerde de bulabilirdiniz.

Benzer şekilde, yeni reklamcılar tarafından geliştirilmiş reklam açıklamalarına da merhaba diyebilirsiniz. Belirli reklamların görülmesi için Reklam Merkezim panelindeki açıklamaları gözden geçirmek, göz atmaya değer başka bir özelliktir.

Ve reklam kişiselleştirme gibi özelliklerden en çok rahatsız olanlar için, artık onu tamamen kapatma şansından yararlanabilirsiniz, Evet, reklamlar yine de ortaya çıkacak, ancak tüketicilerin bunları daha az veya daha az gördüğünü göreceksiniz. onlarla ilgili.

Tercih verileriyle bağlantılı seçenekler çok fazla olmasa da şirket, bu tür veriler kullanılırsa bunun ne kadar değişiklik getireceğini görmeyi umuyor. Ancak şimdilik, Google’ın kullanıcı tercih bilgilerini reklam şirketlerine sunma konusunda sıfır planı var.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir