Ana SayfaGüncelMeta, Facebook Reels'de Markalı İçeriğe İzin Verecek

Meta, Facebook Reels’de Markalı İçeriğe İzin Verecek

Meta, içerik oluşturuculara Facebook uygulamasında Reels genelinde markalı içerik etiketlerinden yararlanma şansı veriyor .

Bu, içerik oluşturucuların uygulamadaki kısa biçimli video içeriği için para kazanma açısından harika bir fırsat elde edecekleri anlamına geliyor.

Şirketin kısa süre önce blog yazısında belirttiği gibi, Reels herkes için harika bir özellik oldu. Şu anda platformun en hızlı büyüyen girişimlerinden biri. Bu nedenle, yaratıcılara Makaralarda daha fazla gelir akışı sağlamanın zamanı geldi ve bu, herhangi bir gönderide markalı içeriği etiketlemenize olanak tanıyan yeni bir araç sayesinde mümkün oluyor.

Etiketlenen tüm markalara, belirli bir sponsor etiketi ekleyerek Makaraları markalar için bir reklama dönüştürme şansı verilecek.

Haber kesinlikle çoğu yaratıcının seveceği heyecan verici bir haber. Etiketlerin, gönderilerin nasıl markalandığı ve ayrıca hangi iş ortaklarının eklendiği konusunda kullanıcıları anında uyaracağını unutmayın. Bilgilendirilecekler ve dolayısıyla girişimin performansına ilişkin ölçümler kazanacaklar.

Meta, özelliğin para kazanma amacıyla kullanılabilmesi için, kullanıcıların uygulamada kalan ve promosyon yönergelerinin takip edilmesini sağlayan tüm işletmeleri etiketlemesi gerektiğini söylüyor.

2020 yılında Meta’nın diğer lider uygulaması Instagram için markalı içerik etiketlerinin kullanımına nasıl izin verdiğini gördük. Yani konsept tamamen yeni değil ama Facebook için bir ilk, orası kesin.

Uygulamadaki Reel içerik oluşturucularının yalnızca etiketi eklemeleri gerekecek, bu da çok sayıda markaya dünyanın belirli bir alanında ve belirli bir bölgesinde ortak bir ilgiyi paylaşan çok sayıda farklı içerik oluşturucuyla ortaklık kurma şansı verecek.

Meta, başarılı kısa biçimli içeriğe doğru bu kaymaya eğilmeye hevesli. Ve şimdiye kadar bilmiyorsanız, TikTok gibi uygulamaların ayak izlerini takip ediyor. Facebook, düşüş gösteren ölçümlerine ayak uydurmak için mücadele ediyor. Bu nedenle, bu tür projelerin hem şirketin hem de yaratıcılarının yararlanabileceği yeni ve harika bir şey için verimli bir başlangıç ​​olabileceğini umuyor.

Facebook şimdi çok ilginç olduğunu düşündüğümüz daha fazla Makara paylaşıyor. Bu nedenle, tatil sezonundan önce platform aracılığıyla içeriklerinden daha fazla getiri elde etmek isteyen kullanıcıların, gerçekten Makaralar yapmakla meşgul olmaları gerekiyor çünkü bu, sosyal medya dünyasında trend.

Yeni girişim kesinlikle Meta için de harika olacak çünkü kullanıcılara ve Reels yaratıcılarına çeşitlilik sağlamak, şirketin Reels Play Bonus teklifini ve yenilikçi reklam özelliklerinin geliştirme aşamasında daha da artmasını sağlayacak.

Meta’nın Makaraları açısından denize düştüğünü düşünebilirsiniz, ancak biz öyle düşünmüyoruz. Uygulama gerçekten başarı için kendini ortaya koyuyor çünkü istatistikler yalan söylemez ve insanların zamanlarının %50’sini kısa biçimli içerikte gezinmek için nasıl harcadıklarını kanıtlıyor, bu yüzden bu mantıklı. Unutmayın, amaç, kullanıcılarının ikna edilmesini ve TikTok alemlerine girmesini engellemektir.

Ama yine, dijital dünyada her şey olabilir. Kullanıcılar uygulamada Makaraların eklenmesinden hoşlanmayabilir ve bu nedenle daha az ilgi gösterebilir, bu da firma için felaket olabilir. Yani dediğimiz gibi, bunu sadece zaman söyleyebilir. Ama denemekten zarar gelmez!

Kendilerini Meta’nın İş Ortağı Para Kazanma ve Markalı İçerik politikalarına uygun hale getiren içerik oluşturucular, bugünden itibaren bu aracı kullanmaya uygun olacak. Bu yüzden, hevesliyseniz, iyi şanslar!

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir