Ana SayfaGüncelSnapchat, Cadılar Bayramı elbiseleri satın almak için yeni bir özellik sunuyor

Snapchat, Cadılar Bayramı elbiseleri satın almak için yeni bir özellik sunuyor

Snapchat , insanların elbiseleri sanal olarak denemelerini ve ardından bağlantıya tıklayarak aynı kıyafeti satın almalarını sağlamak için yeni bir özellik sunmaya karar verdiğinden, bu Cadılar Bayramı heyecan verici ve büyüleyici olacak . Cadılar Bayramı, yeni bir özelliğin başlatılmasını sabırla bekleyen insanlarla daha büyüleyici hale geldi.

Snapchat, operatörlerin ruh hallerine ve tercihlerine göre farklı elbiseler denemelerini sağlamak için AR efektinin yardımıyla yeni bir özellik tanıttı. Seçtiğiniz elbiseyi seçtikten sonra, neredeyse denediğiniz kıyafeti kolayca satın alabilirsiniz.

Yeni özelliği test etmek için uygulamayı açın ve artırılmış gerçeklik kostümünü denemek için Snapchat’ten tam vücut taramasını kullanın. Elbiseyi denedikten sonra, o elbiseyi kolayca satın alabileceğiniz tarama vücut görüntüsünün altındaki bağlantıya erişebileceksiniz.

Snapchat, bundan böyle operatörlerin elbiseleri deneyebileceğini, en sevdiğiniz kostümü güncellemenin ilginç bir yolu olduğunu ve bunu arkadaşlarınızla ve ailenizle paylaşabileceğini belirten bir bildiri yayınladı. En sevdiğiniz dizi ve filmlerden bir elbise bulmanın ve en sevdiğiniz ünlüyü taklit etmenin kolay bir yolu. Bu günlerin insanları, özellikle “o tepeyi koşmak” sahnesinin popülaritesinden sonra, yabancı şeyler temasını takip etmeye ilgi duyuyor.

Ayrıca, kıyafet satın alma sürecinin tamamını kolaylaştırmak için Snapchat, AR satın alma sürecinin uygulamadaki Kılık Değiştirme profilinde mevcut olmasını sağlar. Disguise Costumes ile Snapchat ortaklığı, tüm yöntemi kolaylaştırdı. Artık Snapchat kullanıcıları bir kostüm satın almak için yalnızca tercih ettikleri film karakterlerini veya TV şovlarını aramak veya Kılık Değiştirme Kostümü seçeneğine tıklamak zorunda.

Snapchat, çeşitli şeyleri test etmek ve uygulamanın önemli ölçüde daha gelişmiş bir sürümünü yayınlamak için uzun süredir bu özellikle oynuyor. Cadılar Bayramı, trend belirleyen makaralarla ve en iyi kostümleri sergilemekle eş anlamlı olduğu için, artırılmış gerçeklik birçok insanı şaşırttı. Sonunda, bu özellik sadece etkileyicilerin değil herkesin en sevdiği kostümü almasına izin verecek. Ek olarak, bu daha fazla insanın bir alışveriş çılgınlığına gitmesini mümkün kılacaktır.

Mümkün olduğu kadar çok kullanıcı çekme kampanyasının bir parçası olarak Snapchat, şu anda alışveriş seçeneklerini genişletmek için çalışıyor. Kampanya, artırılmış gerçeklik özelliğinin avantajını vurgulayacağından, diğer kampanyacılar da aynı yaklaşımı benimseyebilecek. Cadılar Bayramı’nın başarısı, diğer insanlar için AR potansiyelini perakende olarak satabilecek ve operatörleri dahil ederek şirkete fayda sağlayacak.

Kullanıcıların %80’i bu Cadılar Bayramı’nda AR etkisini kullanmayı planlıyor çünkü alışveriş, AR kullanmanın ana nedeni olarak görülüyor. Ipsos, insanların alışveriş yaparken ve istedikleri kıyafeti satın alırken daha da heyecanlandığını söyledi. Birçok kullanıcının AR vücut taramalarını test etmesinin bir numaralı nedeni ve gelecekteki çabalar için AR’yi tanıtmanın doğru yoludur.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir