LinkedIn, Eylül ayında uzun bir süredir test ettiği Hikayeler özelliğini tüm dünyada kullanıma sunmuştu. Şirket, kullanıma sunduktan sonraki ilk testini başlattığını duyurdu.
LinkedIn, Hikayelerdeki ilk testini reklam alanında yapıyor
LinkedIn, özelliği kullanıma sunduktan sonra ilk testini reklam alanında yapmaya başladı. Şirket, reklam özelliğini test etmeye başladığını şu sözlerle açıkladı:
“Bugün, Hikaye Reklamlarını sınırlı sayıda reklamveren ile, dünya çapındaki tüm beta kullanıcılarımızla kapalı bir beta sürümde test ettiğimizi duyurmaktan heyecan duyuyoruz. Hikaye Reklamları, markaların video ve resim içeren içerikleri sayesinde 722 milyondan fazla üyeden oluşan platformumuzda popülerliklerini artırmalarına yardımcı olabilir. Zaten şu ana kadar 600’den fazla reklamveren, tıklamalar, görünümler ve maliyet ölçümlerinde pozitif performans gösteren kampanyaları etkinleştirdi.” ifadelerini kullandı.
2021 yılı içerisinde tüm dünyadaki kullanıcıların kullanımına sunulacak
LinkedIn, muhtemelen henüz daha yeni kullanıma sunduğu Hikayeler özelliğinin ne derece işe yarayacağını, hikaye reklamlarının ne kadar etkili olacağını test etmek, ve insanların geri dönüşlerini almak istiyor. Şirket, bu özelliği bugün itibariyle test etmeye başladı ve özelliği 2021 yılı içerisinde tüm dünyadaki kullanıcılarla buluşturmayı hedefliyor.