Google, arama sonuçlarında yerel hizmet reklamlarını artırma planlarında tam gaz ilerliyor.
Teknoloji devi, yeni testinin bir parçası olarak, şirketin sonuç sayfasında her zamanki iki yerine üç reklamı yakında dahil edeceğini açıkladı.
Haber kısa süre önce , tüm hedefin LSA’lar arasında müşteri güveni oluşturmak olduğunu söyleyen şirketin Reklam İrtibat Kişisi tarafından doğrulandı.
Ancak Google, bunun deneyinin sadece bir parçası olduğunu ve testlerinin değerini sadık tüketicilerine ve ilgili sağlayıcılarına geri ölçmeyi umduğunu yinelediği için henüz hiçbir şey kesin değil. Google, Yerel Hizmet reklam birimi için bir ek hizmet sağlayıcıyı artırmayı hedefliyor.
Burada şu anda Google tarafından yapılan deneyin aslında yapmak istediği şeyin tam tersi olduğunu belirtmek ilginç. Bunun nedeni, LSA spam’inin güncel sorunlarına çok fazla dikkat çekilmesidir.
Peki, arama sonuçları sayfasına bir reklam birimi biçiminde başka bir LSA eklendiğini gördüğümüzde ne olur? Peki, bu olumlu bir değişiklik veya arama motorunda tüm hizmetlerini tanıtmakla meşgul olan farklı kuruluşlar için bir olma yeteneğine sahip.
Yerel hizmet reklamları, onları çevreleyen bir dizi artan endişeye sahiptir. Örneğin, dolaşan işletmelerle bağlantılı çok sayıda sahte reklam var. Ardından, işletme profillerine bağlı sınırsız sayıda sahte inceleme de bol miktarda bulunur.
Ve son olarak, artık var olmayan veya devre dışı bırakılmış işletme profilleriyle ilgili ortalıkta dolaşan birkaç reklam var.
Şimdi, Google, tüm bu konuların arama motoru devi tarafından incelendiğini iddia ediyor, ancak uzmanlar, orada kalite güvencesinin onaylanmasıyla ilgili bir tür boşluk olması gerektiğini düşünüyor.
Google, bugün LSA’ları çevreleyen artan sorunların farkına vardığını ve bu nedenle, kullanıcıların raporlarını dikkate aldıktan sonra zorluklarla mücadele etme taahhüdünde bulunduğunu söylüyor.
Google’ın umursadığını görebiliyoruz, ancak yine de eylemler niyetlere göre değerlendirilir, bu yüzden bitene kadar insanlar ikna olmaz.