TikTok, platformdaki kullanıcıların profil sayfası aracılığıyla kazandıkları birkaç yeni takipçi hakkında bilgilendirileceği yeni bir özelliği test ediyor.
TikTok, etkileyiciler ve internet ünlüleri için mevcut sahne olduğundan, bu tam olarak kullanışlı olan küçük bir ayar türüdür. Tam tersine, sosyal medyanın ortaya çıkışından bu yana bireylerin karşı karşıya kaldıkları sağlıksız saplantıyı da besleyebilir; burada kendi memnuniyetimiz için içerik yapmak yerine değerimizi daha da keyfi sayılara bağlamaya devam ediyoruz. İkincisi üzerine bahse girmeye hazırım, ama kaçınılmaz olarak onu geri kazanmaktan mutlu olmazdım.
Sonsuz teğetlerimden birine kayıyorum, bu günlerde sosyal medya platformları, kullanıcılara sitelerindeki etkileşimleri ölçmek için giderek daha fazla yol sağlamaya devam ediyor gibi geliyor. WhatsApp, emojiler yeterli değildi gibi mesajlara tepkiler dağıtıyor, Instagram, kullanıcıların Hikayelere tepki vermesine izin veriyor, YouTube’un içerik oluşturucu programları, kullanıcıları belirli sayıda görüntüleme elde ettikleri için ödüllendirmek için tasarlandı ve son olarak, bugünün endişe konusu. TikTok, platformun önceden hakkında bilgi sağladığı bir metriği daha kolay ölçmek için yeni bir yol sunuyor.
Artık, bir kullanıcı platforma her giriş yaptığında, profil sayfası ziyaretler arasında kazandıkları yeni takipçilerin sayısını gösterecek. Bunlar, takipçi sayısıyla aynı alanda gösterilecek, ancak bunun yerine nispeten daha küçük, kırmızı bir yazı tipiyle gösterilecektir. Kullanıcılar için, içerik oluşturucuların, belirli bir içeriğin kendisi için beklenenden çok daha iyi sonuç alması durumunda doğrudan bilgilendirilmeleriyle, sitedeki ilerlemelerini haritalamaları için ilginç bir yol. Ancak, dürüst olmak gerekirse, sağlıksız alışkanlıkları biraz daha beslemeye yönelik olduğunu hissediyorum. Tüm sosyal medya platformlarının bir şekilde kullanıcıları sömürerek imparatorluklarını nasıl kurduklarına dair bir şeyden bahsettiğimde kimseyi şaşırtmadığıma eminim. TikTok, platform için videolar oluşturmak ve reklam içeriğiyle etkileşim kurmak için içerik oluşturuculara ve kullanıcılara ihtiyaç duyuyor.