LinkedIn, içerik oluşturuculara görsel içerik konusunda yardımcı olmak için tasarlanmış bir dizi yeni özelliğin lansmanı hakkında kullanıcılarını yakın zamanda güncelledi .
Önde gelen sosyal ağ, kullanıcıların görsel içeriklerini uygulamada paylaşmak için daha fazla şeye ihtiyaç duyduklarını hissettikten sonra girişimle meşgul olduğunu söylüyor. Bu nedenle karar, platformun içerik geliştirme konusunda içerik oluşturuculara yardımcı olmak için yaptığı en son hamle olarak anılıyor.
Önümüzdeki birkaç hafta içinde içerik oluşturucular, videolarının yanı sıra resimlerine de tıklanabilir bağlantılar ekleme şansına sahip olacaklar. Bu, uygulamada bulunup bulunmadığına bakılmaksızın, web sayfalarında veya diğer yerlerde ihtiyaç duydukları tüm trafiği almalarına yardımcı olacaktır.
Örneğin, LinkedIn, içerik oluşturucuların en son haber bültenlerine veya belki de kendi kişisel web sitelerinde trend olan bir şeye bağlantı ekleme fırsatını nasıl elde edeceklerinden bahsetti.
Gönderinizi cihazınızda yaptıktan hemen sonra, eklenen görsel içerikle birlikte, ‘bağlantı ekle’ yazan tıklanabilir sekmeye basarak bağlantıyı eklemeniz yeterlidir.
Ancak LinkedIn’in yakın zamanda bir şablon özelliğinin yeni ve yenilikçi bir lansmanından bahsederken görüldüğü gibi hepsi bu kadar değil. Bu, içerik oluşturucuların metin gönderilerinin, kullanıcıların yayınlarında hak ettikleri ilgiyi görmesini sağlar.
Bu şablonlar, en iyi şekilde, kesinlikle göze çarpan ve tüm izleyiciler için çekici kılan o renk tonunu eklemek için yaratıcı bir araç olarak görülüyor.
İçerik oluşturucular birkaç hafta içinde bu Şablon özelliğine erişme şansına sahip olacaklar, bu nedenle buna kesinlikle dikkat etmenizi öneririz.
Uygulamadan faydalanmak için paylaşım kutunuza gitmeniz veya mobil cihazınızda Gönder’e tıklamanız yeterlidir. Ardından, ‘bir şablon kullan’a basın ve kişisel beğenilerinize ve tercihlerinize göre özelleştirilebilen çok çeşitli tasarımlarla tanışacaksınız.
Farklı geçmişlerden, tıklanabilir bağlantılardan, metin yazı tiplerinden ve daha fazlasından beğendiğinizi seçin ve PAYLAŞMAYI unutmayın.
Bunun dışında uygulama, içerik oluşturma için yeni bir biçime ayrılan ad olan Carousels’i başlatmaya bile başladı. Burada içerik oluşturucular, kaydırılabilir düzeni kullanarak bilgilerini takipçilerine sunarken resimleri videolarla karıştırıp eşleştirme şansına sahip oluyor.
LinkedIn, kullanıcıların bu formatı bugün olduğu gibi yayınlarında kullanabileceklerini iddia ediyor. Ancak, yakın gelecekte kitlelere sunulmadan önce, bazı ek ince ayarlarla özelliği daha iyi hale getirmek için bazı planlar var.
Tüm bu yeni özelliklerin ani lansmanı, platformun gönderilerinin bir parçası olarak görsel içerik eklemeyi seven takipçilerinde yıllık bazda %20’lik şaşırtıcı bir artışa tanık olduğunu iddia ettiği bir zamanda geldi.
LinkedIn, takipçi sayısını artırmak istediğini söylediğinde gerçekten iş demektir. Geçen yıl, uygulama bu konuda çok çalıştı, yaratıcılar için geçen yılın Eylül ayında çıkan viral 25 milyon dolarlık fonunun lansmanından bahsetmiyorum bile.