Ana SayfaGüncelApple, App Store'a reklam ekleyecek!

Apple, App Store’a reklam ekleyecek!

Bu yılın başında, Apple’ın reklam işini genişletmeye ne kadar hevesli olduğunu duyurduğunu duyduk. Bu, App Store’a bir dizi reklam alanı dahil edilerek yapılacaktı. Ve elimizde başka ayrıntı yokken, projenin sesi kesinlikle ilginçti.

Geliştiricilerin bunları kullanması için bu slotların ne zaman devreye gireceği konusunda çok fazla bilgi yoktu. Ancak şimdi, CNBC’nin konuya daha fazla ışık tutan yeni bir raporu sayesinde bazı önemli haberlerimiz var .

Rapor, Apple’ın planlarını yıl sonuna kadar uygulamaya koymasından bahsediyor. Benzer şekilde, birkaç geliştiricinin Salı günü teknoloji devinden bir web seminerine katılmak için nasıl davet aldığına da pek çok vurgu yapıldı.

Bu, App Store reklamları konsepti etrafında toplandı. Ayrıca, tatil sezonu için tam zamanında, iOS App Store’da reklam yerleşimlerinin nasıl gerçekleşeceği hakkında bir veya iki satır vardı.

Mobile Dev Memo uygulamasının bir geliştiricisi, Twitter’daki hesabı aracılığıyla davetiyle halka açıldı bile. Ve web seminerinin 21 Eylül’de gerçekleşeceğini söylüyor.



Davet kısa ve tatlıydı ve Apple Arama Reklamlarında nasıl birçok yeni fırsatın bulunduğuna ışık tuttu. Ve gitgide daha fazla geliştiricinin öne çıkacağını ve az ya da çok bir tanıtım stratejisi olan uygulamanın yeni lansmanından yararlanacağını umdular

. Ancak geliştiriciler, uygulamalarını şirketin arama seçeneğinde ve ayrıca arama sonuçlarında pazarlama şansına sahip olurlar. Ee başka?

Pekala, geliştiricilere artık ayrı uygulama sayfalarında görüldüğü gibi ‘Bugün’ ana sayfalarında reklamları için slot satın alma şansı verilecek.

Apple, bir ürün reklamının yerleştirilmesi ve siparişi için teklif verirken belirli bir uygulamayı hedefleyen geliştiricilere meraklı değildir. Ancak teknoloji devi, reklam önerilerinin her sayfa için son derece alakalı olacağını açıkladı. Böylece kullanıcılar, çeşitli uygulama sayfalarında arşivlere ait reklamlara tanık olma şansına sahip olacaklar.

Karar, daha iyi bir zamanda gelemeyeceğini düşündüğümüz bir karar. Firma, bir dizi farklı hizmet için gelirini artırmak için yatırım yapmakla meşgul. Ayrıca firma, App Store’un reklamlarının, geliştiricilerin duruma ayak uydurmaları ve çeşitli uygulamaları tanıtırken kullanıcılarının gizliliğinin korunduğundan emin olmaları için nasıl harika bir şans olduğundan da bahsetti.

Ancak şirketin reklamcılık uygulamalarının da şu anda inceleme altında olduğunu unutmayın. Ve bu, üçüncü tarafların hedeflenen kitlelere reklam sunmasını zorlaştırdıktan sonra oldu.

Yakın tarihli bir rapor, şirketin ATT teklifinin kendi uygulama içi satın alımlarında nasıl %40 oranında çarpıcı bir artışa yol açtığına bile ışık tuttu. Ve geliştiriciler zaten mücadele ettiği için bu iyi değil.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir