Netflix muhtemelen dünyanın en çok kullanılan akış hizmetlerinden biridir. Akış hizmeti, neredeyse tüm dünyada aylık abonelikle düşük bir fiyat karşılığında kullanılabilir. Ancak yeni bir rapora göre birçok kişi abonelikten çıkmayı düşünüyor.
Şirket, 2022’nin ilk yarısında zaten 1,2 milyon abone kaybıyla karşı karşıya kaldı. Devasa abonelik şirketi, yeni reklam destekli katmanla uygulamasına bir milyon kullanıcı eklemek istiyor; dikkat edilmesi gereken bir şey var. İncelemeler tarafından yapılan bir ankete göre, her 4 Netflix kullanıcısından 1’i bu yılın sonuna kadar abonelik hizmetinden ayrılmayı planlıyor.
Bu anket için, İncelemeler2022’nin ilk yarısındaki akış alışkanlıklarını öğrenmek için 1000 tüketiciden bilgi topladı. Sonuçlar, Ortalama bir Amerikalı’nın tek seferde 4 platforma abone olduğunu gösterdi.
Netflix, Amerikalıların %77’si ile hala en çok kullanılan platform olsa da, diğer platformlar da kullanılıyor. Anket, Netflix’in en popüler olduğunu ve %70 oranında kullanıldığını, bunu sırasıyla %9,91 ile HBO Max ve ikinci ve üçüncü sırada Disney+ (%6,18) izledi.
Bunu %4,25 ile Peacock ve %3,86 ile Hulu izledi. Son iki sırayı %2,70 ile Apple TV+ ve %2,70 ile Paramount+ aldı.
Şimdi bu açıklığa kavuştuktan sonra, Netflix kullanıcılarının %25’i iki nedenden dolayı uygulamadan ayrılmayı planladığını söylerken, %1 %30’u diğer akış hizmetlerini Netflix’ten daha sık kullandıklarını, bu nedenle onların bir internet sitesine sahip olmalarına gerek olmadığını söyledi. abonelik ve 3 kişiden 2’si, akış hizmetinin izlemek istedikleri başka dizi olmadığını ve diğer hizmetlerde daha fazlasının olduğunu söyledi.
Ancak, bu göründüğü kadar felaket değil, akış hizmeti hala uygulamayı kullanan %70 ile pazarın lideri.