Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Clubhouse. Şirket, bu zamana kadar yaptığı yeniliklerle biliniyor. Şirket, bugün logo değişim kararı aldı. İşte kullanılmaya başlanan o yeni logo!
Clubhouse uygulamasının logosu değişti
Şirket, bu yeni logo hakkında aşağıdaki şu açıklamayı yaptı:
“Eski bir Wall Street bankacısı, müzik pazarlama stratejisti ve ses etkileyicisi oldu. Abraxas, Clubhouse’un Londra’daki sevilen sabah programı 9AM’ın ev sahibi olmasının yanı sıra, İngiltere’de Clubhouse’da en çok takip edilen kişidir ve artık marka ortaklarından bir yatırım stratejisti olarak kazandığından daha fazla para kazanıyor.”
Pazarlama stratejisi olarak görülüyor
Yani şirket, platformda popüler olan bir sanatçıyı uygulama logosu olarak kullanmaya başladı. Bu, Clubhouse uygulamasının popülerliğini yitirmeye başladığı şu günlerde önemli bir pazarlama stratejisi olabilir ve uygulamayı eski günlere döndürebilir. En büyük rakibi Twitter Spaces’i geçmesi pek mümkün olmasa da o popülerliği yakalama şansı bulunuyor.