
Elon Musk, Twitter Blue’nun ücretli doğrulamasının geri dönmesi için yeni bir tarih belirledi: 29 Kasım. Yeni tarih, sitenin markaları, ünlüleri ve diğer yüksek profilli hesapları taklit eden şakacılar ve dolandırıcılar tarafından istila edilmesinin ardından şirketin kullanıma sunumu duraklatmasından ve yeni kayıtları durdurmasından sadece birkaç gün sonra geliyor .
Musk, iade tarihinin şirkete “çok sağlam olduğundan emin olması için” yeterli zamanı verecek şekilde ayarlandığını söyledi. Musk, Blue’nun yeniden piyasaya sürülmesiyle hangi değişikliklerin gelebileceğini söylemedi, ancak şirket, reklamcıları rahatlatmak için “resmi” etiketleri çoktan geri getirdi. Miskkatmadoğrulanmış Twitter kullanıcılarının, “adın Hizmet Şartları’na uygun olduğu Twitter tarafından onaylanana kadar” onay işaretlerini kaybetmeden görünen adlarını değiştiremeyeceklerini söyledi.
Daha ücretli doğrulama başlamadan önce bile reklamverenlerini kaybeden Twitter, Twitter Blue’nun başarısız bir şekilde kullanıma sunulmasından bu yana daha fazla markanın platformdan çekildiğini gördü. “Resmi” etiketlere ek olarak Musk, diğer şirketlerin resmi hesapları daha iyi tanımlayabileceklerini öne sürdü; buna kuruluşların “diğer hangi Twitter hesaplarının kendileriyle gerçekten ilişkili olduğunu belirleyebilecekleri” önerisi de dahil. Bu fikrin Twitter’ın yenilenen doğrulama planlarına nasıl uyacağı belli değil.
Daha fazla bilgi için Twitter’a ulaştık, ancak şirketin artık bir iletişim ekibi yok.