Facebook Akışları açısından bir güncellemenin öne çıktığını görmenin zamanı geldi ve Meta tam da bunu yapmak için çok çalışıyor gibi görünüyor.
Şirket , kullanıcıların aileleri ve arkadaşlarıyla bağlantılı daha alakalı içeriğe sahip olabilmeleri için beslemeleri yenileme planlarını açıkladı . Benzer şekilde Meta, kullanıcılara çoğunlukla video gönderileri şeklinde daha fazla önerilen içerik sağlamayı umuyor.
Ve şimdiye kadar tahmin edemediyseniz, bunun Meta’nın TikTok’a olan sevgisinin ve ilhamının şimdi biraz fazla çaresiz görünmesi gibi basit bir gerçekle ilgisi var. Bununla birlikte, tekrarlanan bir şekil veya biçimde görünse bile değişim iyidir.
Duyuru, yakın zamanda Mark Zuckerberg tarafından, uygulamanın kullanıcı arayüzünün ‘Ana Sayfa’ adlı yeni bir besleme oluşturmak için nasıl bölüneceğini vurgulayan bir video yazısı şeklinde geldi. Nihai hedef, önerilen içerik aracılığıyla kullanıcılara harika bir eğlence sunmaya odaklanmaktır.
Buna ek olarak Zuckerberg, kullanıcıların ‘Feeds’ adlı yeni bir sekme aldığından bahsetti. Bu, kullanıcılara çeşitli temalarla ilgili en son ve en çok okunan gönderilerin bir görünümünü sağlayacaktır.
Yaygın örnekler, diğerleri arasında Arkadaşlar, Gruplar ve Sık Kullanılanları içerir. Ayrıca, böyle bir değişimin Facebook’un eğlenceli özellikleri aracılığıyla daha fazla görüntüleme, katılım ve gelir elde eden TikTok gibi ezeli rakiplerle daha uyumlu hale gelmesini sağlayacağına inanılıyor.
Uygulamanın ana beslemesi en iyi içeriği topladığı için TikTok her zaman eğlence açısından paketi yönetti veya pano genelinde en ilgi çekici görünümleri toplamayı başaran içeriği mi söylemeliyiz? Bunlar genellikle izleyicilerin beğenileri ve tercihleriyle yan yana tutulur ve bu da onu akış için mutlak bir hazine yapar.
Bu gönderiler yalnızca sosyal etkinliklerinizle veya sınırlı bağlantılarınızla sınırlı değildir ve bu, tüm çileye başka bir eğlence ve entrika unsuru ekler. Ve görünüşe göre rıza Meta tarafından sevilen bir rızadır.
Ancak burada yanıtlanması gereken asıl soru, kullanıcılar gerçekten TikTok’a benzer bir Facebook deneyimi yaşamak istiyor mu, istemiyor mu? Sonuçta, her uygulamanın benzersiz bir çekiciliği ve kimliği olması için bir neden var. Her şey, yakında çıkacak olan kullanıcı geri bildirimlerine bağlı.
Şimdilik, kullanıcılar özelliğin yakında, belki de önümüzdeki birkaç hafta içinde kullanıma sunulacağını görmeyi bekleyebilirler. Bu, yeni ve sürükleyici bir Facebook deneyimi hakkında bir uyarı şeklinde ortaya çıkacaktır.
Şimdi, Facebook sürücü koltuğunda olacak ve nihayetinde neyin hoşunuza gideceğini belirleyecek ve bu, uygulamanın ana beslemesinde görünecek. Bu arada, diğer sekmeler seçilerek kullanıcıların arkadaşları ve favori sayfaları bulunabilir.
Mark Zuckerberg, değişikliğin kesinlikle kullanıcıların her iki dünyanın da en iyisini elde edeceği yenilikçi bir değişiklik olduğunu söylüyor. Bununla hem kişiselleştirilmiş içeriği hem de uygulamanın keşfetmeye değer olduğunu düşündüğü yeni içeriği kastediyoruz.