Günümüzün dijital dünyasında, içerik oluşturucular çevrimiçi izleyicileriyle doğru bağlantı ve etkileşim biçimini elde etmek için çabalıyorlar. Görünüşe göre Facebook yardım etme görevinde.
Meta’nın sahibi olduğu firma tarafından Salı günü açıklandığı gibi, şirket kısa süre önce daha iyi keşif ve takipçilerle bağlantı için tasarlanmış yeni sayfa özelliklerini piyasaya sürdü .
Tüm lansmanlardan en dikkate değer olanı, içeriklerini sergilemek için tasarlanmış yenilikçi bir ayar seçeneğiyle ilgili olmalıdır. Bu, yalnızca hesaplarının en sadık hayranları ve takipçileri içindir.
Yapılması gereken tek şey, bir gönderi paylaşırken ‘en iyi hayranlar’ özelliğine basmak. Ancak hepsi bu kadar değil, içerik oluşturucular da yakında hayranlara özel içeriğe en erken erişim sağlayabilecek yeni bir ayardan yararlanma şansına sahip olacaklar.
Benzer şekilde, firmanın, içerik oluşturucuların birbirlerini ön plana çıkarmasına ve hatta takipçilerini kişisel olarak önerdikleri içerik oluşturucu hesaplarına abone olmaya davet etmesine olanak tanıyan ‘yaratıcı onaylarını’ yayınladığı haberini aldık. En sevdiğiniz içerik oluşturuculardan biri belirli bir hesabı takip ettiğinde, onları takip etmek isteyip istemediğinizi soran bir uyarı bile alırsınız.
Ayrıca Facebook, kullanıcıların uygulama genelinde yeni içerik oluşturucuları keşfetmesini sağlamak için Rising Creator için yeni bir etiket ekleyecek. Ve bir içerik oluşturucu, yükselen içerik oluşturucular arasında en üst sıralarda yer almayı başardığında, bilgilendirilir.
Facebook ayrıca, bir içerik oluşturucunun kalite ve özgünlük kriterlerini göz önünde bulundurarak, bir içerik oluşturucunun izleyicilerinden ne zaman ve ne zaman büyük bir etkileşim elde edip etmediğini bir etiketin nasıl gösterdiğinden bahsediyor.
Bu etiket, içerik oluşturucunun sayfasında ve kullanıcıların özet akışlarının altında cesurca görüntülenir ve ‘daha fazla içerik oluşturucu keşfedin’ atlıkarıncasında görülebilir. Gördüğünüz gibi, içerik oluşturucuların izleyicileri üzerinde lider olmalarına yardımcı olma konusunda gerçekten moral veriyor.
Aynı şekilde, bu sosyal ağ, içerik oluşturucuların en iyi hayranlarının kim olabileceğini otomatik olarak vurgulamasına olanak tanıyan hikaye şablonları içeren yeni bir gönderi yayınlıyor. Ayrıca şirket, bu yeni şablonların, içerik oluşturucuların tüm takipçilerine takdir göstermelerine ve tüm sevgi için şükranlarını ifade etmelerine yardımcı olmak için yapıldığını söylüyor.
Bunu zaman zaman sadakatlerini ifade eden hayranlar için büyük bir haykırış olarak görebilirsiniz. Firma, içerik oluşturucunun en iyi hayranlarını listeledikten sonra, bir içerik oluşturucunun katılımını daha iyi hale getirmek için şablonlar eklemeyi planlıyor.
Son olarak, uygulama, iOS’ta besteci seçicilere sahip içerik oluşturucuların gezinme çubuğunda hızlı bir şekilde içerik yayınlamasına izin vermeye başlayacağını açıkladı. Bir Makara, Öykü veya Canlı oturum olsun, içerik üretmek için aracı hızlı bir şekilde kullanabilecekler. Ancak bu konuda Android için henüz herhangi bir rapor yok.
Firma gerçekten uygulamayı geliştirmek ve yaratıcılarına karşılığında harika bir şey sağlamak için çalıştığından, pek çok harika özelliğin lansmanını görmek kesinlikle harika bir şans. Kısa bir süre önce, video yaratıcılarının uygulamadaki içerikleri için lisanslı parçalar elde etmelerini sağlayan ‘müzik geliri paylaşımı’ işlevinin lansmanını gördük.