Facebook bir süredir, gelişen bir dijital ekonomide gerçekleşen çeşitli iş faaliyetleri için bir tür merkez olarak kendini sergilemeye çalışıyor. İçerdiği özelliklerden biriside, Facebook sayfalarına sahip şirketlerin müşterileriyle iletişim kurma ve ortalama bir tüketicinin iletişim kurabileceği bir platform sağlamak için. Kullanabileceği müşteri sohbet eklenti’sidir.
Tüm bunlar söylenmiş ve yola çıkılmışken. Bu tür bir özellikle karşı karşıya olan bir sorun vardı. İletişim kurabilmek istiyorsanız bir Facebook hesabına giriş yapılması gerektiği ile ilgili gir sorundu. Bu herkesin bir Facebook hesabına sahip olmaması ve birçoğunun hesabını çok çeşitli nedenlerden yararlanmak istememesi nedeniyle özelliğin kapsamını biraz sınırladı.
Facebook’s Customer Chat Plugin now lets website visitors message businesses without being logged in
Rival to intercom and co?https://t.co/IO6A77MhqK pic.twitter.com/E5Qom2W9bP
— Matt Navarra | 🚨 #StayAtHome (@MattNavarra) May 21, 2020
Bazıları eklentiye erişemeyen kişilerin sayısının bu gün veya yaşta bir hesabına sahip olmasının düşük olması nedeniyle biraz sınırlı olduğunu iddia edebilirken, Facebook’un bunu ciddiye alması önemlidir. Durumun büyük bir kısmı, sosyal medya platformunun, oturum açmamış olsanız bile eklentiye erişmeyi mümkün kıldığı gerçeğiyle ilgilidir. Bu, özellik kullanılabilirliği büyük ölçüde artıracaktır. Facebook’un insanların oturum açmasını sağlamaktan uzaklaştığının ve özelliklerin daha geniş bir kitleye kullanımını sağlayabileceğinin bir işaretidir.
Konu ile ilgili yazmış olduğumuz bir diğer habere buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz!