Sosyal medya devi Instagram, hayırseverliği kullanıcılara hatırlatmak amacıyla önemli bir etkinlik düzenliyor. Bugün Instagram’a giren kullanıcılar GivingTuesday adlı bir hikaye görmeye başladı. #Bağış veya #BağışYaptım etiketlerini kullanarak hikaye atan takip ettiğiniz tüm hesapları GivingTuesday hikayesinde görebileceksiniz.
#Bağış veya #BağışYaptım etiketi ile hikaye atan kullanıcılar gösteriliyor
Şirket, ana hesabı olan @instagram ve @creators hikayeleri üzerinden bağış yapılabilecek bazı hesapları duyurdu. Bu hesapların ürünlerini #Bağış veya #BağışYaptım etiketi ile hikaye atan kullanıcıların hikayeleri GivingTuesday bölümlerinde gözükecek.
Instagram, bağış yapmayı kolaylaştırıyor
Bu arada şirket, yayınınızda kâr amacı gütmeyen kuruluşlara bağış toplayabilmeniz için daha etkili bir yol üzerinde çalışıyor. Takipçilerinizi profilinizdeki veya biyografinizdeki bir bağlantıya yönlendirmek zorunda kalmadan, takipçilerinizin istediğiniz kar amacı gütmeyen kuruluşlara bağış yapmasını uygulama üzerinden sağlayabileceksiniz. Instagram bu özelliği yakında test etmeye başlamayı planlıyor.