Covid-19 pandemi döneminde şirketler artık ticaretlerini e-ticarete dökmüş durumda. Instagram da bu durumu büyük bir fırsat olarak görmüş ve hemen çalışmalara başlamış gibi gözüküyor. Şirket çok önemli bir yenilik daha yaptı ve bunu kullanıma sundu! İşte yeni özellik hakkında bilmeniz gereken tüm önemli detaylar!
Instagram, restoranlara yardımcı olmak için yeni çıkartmalar sunuyor ve küçük işletmeler COVID-19 salgını sırasında müşterilere hizmet vermeye devam ediyor.
Sosyal uzaklaşma döneminde, restoranlar ve diğer küçük işletmeler müşterilerine hizmet vermeye devam ediyor. Bunun için çevrimiçi siparişler ve teslimata büyük önem vermektedir.
Instagram kullanıcılarının hediye kartı satın almalarını, yiyecek sipariş etmelerini veya bağış toplama şirketlerine bağış yapmalarını sağlayan yeni etiketler sunuyor.
Hediye kartları ve yemek siparişleri için yeni Instagram çıkartmaları bugün başladı ve şu anda sadece Kanada ve ABD‘de mevcut. Fakat önümüzdeki haftalarda dünya çapında kullanıma açılacak.
İnsanlar ayrıca farkındalığı daha da artırmak ve yerel restoranlarını ve küçük işletmelerini desteklemek için kişisel Hikayelerindeki tüm çıkartmaları tekrar hikayelerinde paylaşabilirler.
Instagram’ın Operasyon Şefi Justin Osofsky ise şu açıklamaları yaptı:
“Küçük işletmeler yerel toplulukların bel kemiği, restoranlar da mahallelerin ruhudur: İnsanları bir araya getirir ve topluluk oluştururlar. Onların açık kalmalarına, müşterilerle iletişim halinde olmalarına ve bu krizden nasıl geçecekleri konusunda bilgilendirilmelerine yardımcı olmak için üzerimize düşeni yapmak istiyoruz. ”