Ana SayfaGüncelInstagram Kullanıcı Arayüzünü Değiştirdi!

Instagram Kullanıcı Arayüzünü Değiştirdi!

Instagram, kullanıcı arayüzü söz konusu olduğunda işleri değiştirmesiyle bilinir. Bunun gibi değişiklikler oldukça yaygındır, çünkü bu, Instagram’ı kullanıcıların keyif alabileceği mükemmel bir arayüze sahip olma hedefine potansiyel olarak daha da yaklaştırabilecek türden bir şeydir. Matt Navarra tarafından tespit edildiği gibi, algısı her şeyin dikkate alınması ve dikkate alınmasıyla oldukça karışık olmasına rağmen, başka bir değişikliğin devreye girdiği ortaya çıktı.

Söz konusu değişiklik, kullanıcı arayüzünün iki ayrı bölümünü ilgilendiriyor. İlk olarak, platformda makara, hikaye veya başka herhangi bir gönderi oluşturmak için dokunabileceğiniz oluştur düğmesi alt gezinme çubuğuna kaydırıldı. Daha spesifik olarak, artık telefonunuzda Instagram uygulamasını açtığınızda ekranın alt kısmında bulunan bu gezinme çubuğunun tam merkezinde görülebilir.

Tüm bunlar söylenmiş ve şimdi aradan çıkmışken, Instagram akıllı telefon uygulaması için kullanıcı arayüzünde konum değiştiren tek şeyin oluştur düğmesi olmadığını belirtmek önemlidir. Bildirim merkezi de sağ üst köşeye kaydırıldı ve bu, aksi takdirde olabileceğinden daha görünür hale getirebilir.

Sosyal medya platformu açıkça bildirimlerini kontrol eden maksimum kullanıcı sayısını isteyeceğinden, görünürlük burada Instagram için birincil endişe olabilir. Bildirimler bölümünün sağ üstte görünmesi, kullanıcıların uygulamadan bir yol izlemesini engelleyebilir, çünkü orada onları bekleyen bir bildirim görme şansları vardır.

Durumun böyle olmasına rağmen, bazı kullanıcılar bu güncellemeyle ilgili hoşnutsuzluklarını dile getirdi. Meta kesinlikle bir dizi değişikliğin tetiğini oldukça hızlı bir şekilde çekiyor gibi görünüyor ve bu, kullanıcılara yol alacak bir sonraki güncellemeden ne bekleyeceklerini asla bilemedikleri için kafa karıştırıcı bir ortam yaratıyor.

Instagram kullanıcıları için bir iyi haber, alışveriş sekmesinin kullanıcı arayüzünde gözle görülür şekilde bulunmamış gibi görünmesidir. Bu, sosyal medya platformunun e-ticaret baskısından uzaklaştığı izlenimini veriyor. Bu, Mark Zuckerberg’in Meta’nın düşen hisse senedi fiyatının yanı sıra rekor düşük üç aylık kazançların ardından maliyetleri azaltacağını ve temellere öncelik vereceğini söylemesiyle ilgili olabilir. Facebook’un yanı sıra Instagram için de sırada ne olduğunu görmek ilginç olacak.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir