Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri de şüphesiz Instagram. Şirketi geçmiş zamanlardan beri sosyal sorumluluk alanında çok fazla yenilik yaptı. Yapılan bu yeniliklerden biri de 2019 yılında kullanıma sunulan bağış özelliğiydi. Bu özellikle birlikte birçok insan bağışa açık kurumlara kolayca bağış yapabildi. Şirket bu özelliğin kullanımını geliştirecek yeni bir özelliği kullanıma sundu.
Kullanıcılar bağış kampanyası başlatabilecekler
Bugünden itibaren artık Instagram kullanıcıları bağış kampanyaları düzenleyebilecekler. Bağış kampanyaları düzenleyen kullanıcılar hızlı bir şekilde Grup Üyelerini Davet Et butonuna basarak insanları bağış kampanyalarına destek olmaya davet edebilecek.
Yapılan bağışlardan hiçbir şekilde komisyon alınmayacak
Bu sayede bağış kampanyalarının çoğalmasını ve bağış yapma özelliğinin yaygınlaşmasını hedefleyen Instagram, yapılan bu bağışlardan hiçbir şekilde komisyon almayacak. Yapılan tüm bağışlar kuruşu kuruşuna kampanyanın düzenlendiği kuruluşa gidecek.