Instagram, pek çok kullanıcısının hayatında büyük bir alaka düzeyini korumanın yollarını arıyor. Bu nedenle, uygulamadan yapılan son bir açıklama, tam da bunu yapmayı başaran bir testten bahsediyor.
Uygulamada daha fazla etkileşim ve farkındalık olması için kullanıcıların en son gönderilerini DM yoluyla göndermelerine izin vermenin yollarını düşünün. Hammod Oh
adlı bir araştırmacı tarafından ortaya konan yakın tarihli bir örnek sayesinde, DM’lerde bulunan bu yeni ortak klasör hakkında daha fazla bilgi alıyoruz. Burada kullanıcılar, en sevdikleri gönderileri takipçileriyle mesajlaşma veya paylaşma şansına sahip oluyorlar.
Bu, uygulamada en çok anlam ifade edenlerle bağlantı kurması garanti edilen geniş kapsamlı bir seçenektir. Ayrıca, güncellemeler ile favori projeleriniz hakkında uyarılar da gönderebilirsiniz. Ve sadece oradaki en iyi kullanım trendlerine dayanıyor. Ancak bunun gerçekten hızlı bir şekilde büyük spam’e dönüşebileceğini düşünüyoruz. Tamamen bu özelliğin nasıl uygulanacağına bağlıdır.
Bununla, hedef kitleye hızlı ve basit bir şekilde ücretsiz olarak ulaşmanın önemli bir yolu olduğunu kastediyoruz. Yani spam yükselişte olabilir.
Linkedin buna benzer bir özellikle sorun yaşamış ve sonunda bu tür uyarıların sıklığını sınırlayarak spamlardan kurtulmak zorunda kalmışlardır. Ve aynı tür davranışların Instagram’da tekrarlanmasını istemiyoruz. Ama Meta’nın bunu iyice düşündüğünden oldukça eminiz.
Zamanla, birçok insanın herkese açık gönderilerden kaçındığını gördük. Bunun yerine, pek çok kullanıcı, arkadaşlarıyla içerik paylaşımı için özel gruplara ve doğrudan mesajlara güveniyor. Bu nedenle, mutlak bir keşif yüzeyinden daha az bir şey olmayan haber akışını aramak yanlış olmaz.
CEO Mark Zuckerberg’in yakın zamanda belirttiği gibi, pek çok kullanıcı artık daha derin bir bağlantı oluşturmak için içerik keşfi ve mesajlaşma seçenekleri için Haber Kaynağına güveniyor.
Bunun gibi şeyler için akla farklı nedenler geliyor. Artan kamu incelemesi, ardından TikTok gibi rakiplerin rekabeti ana sorundur. Ayrıca, kullanıcılar bağlantıların güncellenmesine daha az odaklanarak daha eğlenceli gönderiler sunmaya isteklidir.
Yine de, birçok kullanıcı günlük olarak Facebook’a giriş yapıyor olsa da, istatistikler daha fazla kullanıcının bu uygulamada ne kadar daha az zaman harcadığını kanıtladı. Çok eğlenceli ve ilgi çekici gönderiler yok ve gerçekten bunun üzerinde çalışması gerekiyor.