Facebook, Instagram uygulamasını satın aldığı günden beri sürekli geliştiriyor ve zaman zaman değişiklikler yapıyor. Son zamanlarda Instagram’a gelen yeniliklerden en akılda kalanları şüphesiz Alışveriş ve Reels. Şirket, çok fazla ilgi gören bu iki özelliğe erişimi kolaylaştırmak için önemli bir değişikliği test ediyor.
Butonların yerinde değişiklik yapılıyor
Instagram uygulamasında alt kısımdaki navigasyon bar kısmında eski zamanlardan beri alışık olduğumuz Ana sayfa, keşfet, hareketler, yeni gönderi ve profilim butonlarının yerinde önemli bir değişiklik yapılıyor.
Üç farklı ekran düzeni test ediliyor
Şirket, üç farklı ana ekran düzenini test ediyor. Bu ana ekran düzenlerinin ortak yanı ise Instagram tarafından son zamanlarda kullanıma sunulmuş Reels ve Alışveriş özelliklerinin kısayolunun artık aşağıdaki navigasyon bar’da sabit olarak bulunması. Ayrıca üç farklı düzende de navigasyon bar’daki en az bir buton Ana Sayfa’da sağ üstte bulunan DM butonunun soluna taşınmış. Şirketin henüz hangi düzeni kullanacağı henüz belli değil. Gelişme oldukça sizi bilgilendirmeye devam edeceğiz.