Dünyaca ünlü sosyal medya platformu Instagram, Mayıs ayında Mağazalar özelliğini resmen duyurmuştu. Asıl amacı kullanıcılar ile ürün satıcılarını birleştirilmek olan bu özelliği duyurduğundan beri sürekli geliştiren şirket, bugün önemli bir yenilik daha yapıyor.
Kullanıcılar zaten şu an hali hazırda Keşfet bölümünden Mağazalar’a erişebiliyor. Ancak şirket, bu özelliğin popülerliğinin çok hızlı bir şekilde arttığını görmüş olmalı ki erişimi kolaylaştıracak önemli bir değişikliği test ediyor.
Test edilen bu yeni özellikte artık alıştığımız alttaki hızlı erişim menüsünde bulunan kalp şeklindeki navigasyon butonunun yerini Alışveriş Çantası şeklindeki Mağazalar butonu alacak. Kullanıcı deneyimini etkileyecek bu değişiklik, şu anda kullanıcılar tarafından olumlu karşılanmıyor.
Taking away the "LIKES" tab at the bottom tray and replacing it for the shopping section is a terrible choice @instagram pic.twitter.com/sZXHf3GFgV
— FunnyTummy (@FunnyTummy) July 8, 2020