Ana SayfaGüncelInstagram, Para Kazanma ve Promosyon Fırsatlarını Artırıyor!

Instagram, Para Kazanma ve Promosyon Fırsatlarını Artırıyor!

Instagram, platforma reklam geliştirmeleri, gönderi planlaması ve gönderilerden para kazanmanın yeni bir yöntemiyle ilgili bir dizi yeni özellik sunuyor.

Genel olarak, bu özelliklerin üçü de gelir akışlarını ve Instagram’daki çevrimiçi varlıklarını yöneten bireysel etkileyicilere ve markalara yönelik görünüyor. Platform, genç nesillere nispeten başarılı erişimiyle (tabii ki Facebook ve Twitter’a göre, aksi takdirde TikTok’un çantada bu özel yarışı var) bu tür girişimler için sürekli olarak kazançlı olduğunu kanıtlıyor. Doğal olarak, platform bundan daha fazla yararlanmak istiyor ve içerik oluşturucu akışını desteklemek için sürekli olarak bir dizi güncelleme, özellik ve program tanıttı. Örneğin, platforma, bireysel hesapların kişisel markalı ürünlerini Instagram üzerinden satmalarına izin veren markalı mağazaların tanıtımı vardı. Ayrıca Instagram’ın Reels’i tanıtmak için yaptığı bir dizi içerik oluşturucu programı var. içerik oluşturuculara yeni biçimi kullanarak içerik oluşturmak için karışık miktarlarda para ödüyor. Instagram, içerik oluşturucularının ve ünlülerinin platformda rahat kalmasını ve bu tatlı reklam gelirinden daha fazlasını elde etmesini istiyor.

Tartıştığımız ilk özellik, reklam geliştirmeleri olarak adlandırılıyor ve tüm bu eklemelere geçmeden önce, seri sosyal medya sızıntısı yapan Alessandro Paluzzi’ye atıfta bulunacağım.bulgular için. Bu arada, reklam geliştirmelerinden bahsedelim. Bunlar, platformun içerik oluşturucuların izleyicilere ulaşmasına yardımcı olmak istediği Instagram’a yapılan yeni eklemelerdir. Spesifik olarak, belirli gruplarla platform, Hikayeler reklamlarının sonunda kartlar şeklinde en son resimlerle birlikte kullanıcı veya marka bilgilerini görüntüler. Ayrıca Instagram, Hikayeler için önerilen en boy oranına daha iyi uyması için reklamları otomatik olarak kırpacak ve altyazıları yeniden konumlandıracaktır. İlki kullanışlı bir özellik gibi görünse de, birçok kullanıcı ikincisine itiraz edebilir: AI’nın fotoğrafları kırpmasını ve yeniden konumlandırmasını kim ister ki, bunu kendileri yapabilirken? Her halükarda, özellik belirli kullanıcılar için geçerli değilse, her zaman Reklam Önizleme ayarlarından kapatabilirler.

Listemizdeki ikinci özellik, Instagram’ın kullanıcılara gönderileri doğrudan uygulama üzerinden planlama olanağı vermesidir ki bu inanılmaz derecede faydalı bir eklentidir. Dürüst olmak gerekirse, belirli kuruluşlar için sosyal medya yöneticisi olarak çalıştığım günlerde, Instagram’ı vurmak için bir zamanlama olmasını umar ve dua ederdim, en sonunda hiç yapmasa bile. Eh, platform bu özelliği tanıtmadan önce beni sosyal medya oyununun dışında istedi; şimdi bile, şu anda yalnızca belirli işletme hesaplarına beta özelliği olarak sunuluyor. Pekala Instagram, bu sefer sen kazandın.

Sonunda Instagram, Twitch’in YouTube ve Facebook’un da aynı şeyi yaptığı sayfa sıkıntısı çeken kitabından bir yaprak almaya karar verdi. Bu doğru, Instagram platformuna mega beğeniler, yıldızlar ve tılsımlar ekliyor. Bunlar, esasen, bir takdir biçimi olarak ipuçları gönderen kullanıcıların eşdeğeridir ve en yaygın olarak oyun ve canlı akış platformlarında karşılaşılır. Instagram Live ile her şeye rağmen toplulukla birlikte hareket eden platform, içerik oluşturucuların yararına böyle bir özelliği eklemenin akıllıca olduğunu düşündü.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir