QR kodları dünyası Instagram’ı da ele geçirdi ve şimdi şirket, kullanıcıların bu özellik aracılığıyla içeriklerini paylaşmalarına izin verdiğini söylüyor.
Görüntüler, videolar veya Makaralar olsun – platform, uygun paylaşım için QR kodlarına yeşil sinyal verdi. Ancak buna ek olarak, uygulamanın aranabilir Haritası aracılığıyla konumları için QR kodlarını paylaşan kullanıcıları da bulacağız.
Instagram’daki çoğu kişi, içerik paylaşmanın en iyi yolunun DM veya URL yoluyla olduğunu düşünüyor. Ancak şimdi, QR kodları gerçekten etkili bir pazarlama stratejisine dönüşebilir ve belirli işletmeleri ve tekliflerini vurgulayabilir.
Haber, uygulamadaki birçok kullanıcının içeriklerini, konumlarını veya Makaralarını paylaştıklarında QR kodları için bir seçenek de sunan üç noktalı bir menü olduğunu fark etmesiyle geldi.
Platformu web’den kullanıyorsanız, kullanıcılar istedikleri QR kodunu oluşturmak için belirlenmiş URL’lerinin sonuna ‘qr’ ekleyebilirler.
Uygulama, bir süredir QR kodlarının kullanıcı profillerini paylaşmasına izin vermesiyle ünlüydü. Ancak bu, öne çıktığını ve özellik aracılığıyla içerik paylaşımına izin verdiğini ilk kez görüyoruz.
- Ayrıca okuyun: Instagram, Hassas İçeriği Sınırlayarak Yeni Genç Kullanıcılar İçin Ayarları Güçlendiriyor
Firmanın bir sözcüsü kısa süre önce TechCrunch’a , özelliğin kullanıcılar ve şirketler için ilgili içeriği uygulamada paylaşmasını çok daha basit hale getirmek için nasıl tasarlandığı hakkında konuşurken görüldü. Ayrıca etiketlere, Makaralara, konumlara, kullanıcı profillerine ve çok daha fazlasına uygulanabilirliğini doğruladılar. Alessandro Paluzzi
, şirketin özellik üzerinde nasıl çalıştığını ve yakında ortaya çıkabileceğini açıkladı. Şu andan itibaren, yakında tüm kullanıcılar tarafından yaygın olarak kullanılabilir hale geleceğini görüyoruz. Özelliğin dünyanın dört bir yanındaki herkes için hazır olup olmayacağına dair bir haber yok, ancak bunu umarız.
Genel olarak, pek çok kullanıcı için süper kullanışlı olacağını düşünüyoruz. Örneğin, ünlüler yaklaşan bir filmi veya şovu olduğunda onları yayınlayabilir. Benzer şekilde, yaklaşan bir konser, şarkı veya albüm çıktığında müzisyenler bunları dahil edebilir.
Dahası, restoranlar ve kafeler bile onu tanıtabilir, böylece ziyaretçiler, mekanı ziyaret etmeden önce yemek mekanlarının nasıl göründüğüne dair görüntüler elde edebilir. Bu ne kadar faydalı olurdu?