Ana SayfaGüncelInstagram, Reels Önerilerini İyileştirmek İçin Yeni Yöntemi Test Ediyor

Instagram, Reels Önerilerini İyileştirmek İçin Yeni Yöntemi Test Ediyor

Instagram ve Reels birbirinden ayrılamaz ve beğenseniz de beğenmeseniz de platform, popüler kısa biçimli içeriğin tam potansiyeline ulaşmasını sağlamak için ne gerekiyorsa yapıyor.

Şimdi, uygulama, kullanıcıların Makaraları için önerileri daha iyi iyileştirmenin yollarını arıyor gibi görünüyor. Bu nedenle, bazı kullanıcıların artık bir dizi konuyu yüklemelerine nasıl dahil edebildiğini fark etmiş olabilirsiniz.

Bu, video kliplerini dağınık ve düzensiz bırakmaya kıyasla daha iyi kategorilere ayırmaya yardımcı olur. Jacki Pitkow

adlı uygulamanın hevesli bir kullanıcısı ve Matt Navarra’dan da biraz yardım sayesinde , yakında yeni bir ‘Konular’ kategorisi var. Bu, kullanıcıların benzer ilgi alanlarını paylaşabilecek başkalarına erişimlerini genişletmelerine yardımcı olur.

Bu, platformun yeteneğini ve potansiyelini belirli bir hedef kitleye yönelik içerik aracılığıyla sergilemesi için harika bir yol olarak görülüyor. Sonunda, her şey Reels’in performansını artırmakla ilgili ve bunun tam da bunu yapmanın harika bir yolu olduğunu düşünüyoruz.

Unutmayın, ne kadar çok insanla bağlantı kurar ve etkileşim kurarsanız, yaşam o kadar iyi olur ve o markanızı tanıtma şansınız o kadar artar.

Instagram da buna Reels’le ilgili önerilerini daha iyi ayarlamak için mükemmel bir fırsat olarak bakıyor. Ve bu kesinlikle şu anda uygulama için önemli bir odak noktası.

Platform, giderek daha fazla insanın Reels izlemesini sağlamaya gerçekten hevesli ve bu yüzden özelliğin platformdaki hemen hemen her öğeye eklendiğini görüyorsunuz.

Kesinlikle, uygulama kullanıcıları daha fazla protesto göstermeye başladığından beri uygulama bu açıdan küçüldü. Bununla birlikte, uygulamada zaman harcayan insanların %20’sinden fazlası bunu bu özellik aracılığıyla yaptığı için Makara seli hala devam ediyor.

Instagram, yalnızca AI veritabanı tarafından sağlanan önerilere dayanarak, giderek daha fazla insanın Reels oynamasını istiyor. Bunun, kullanıcı katılımını en üst düzeye çıkaracağını ve TikTok ile bağlantılı ilgi rekabetini önleyebileceğini umuyorlar.

Ancak Instagram, mücadelenin kesinlikle gerçek olduğunu biliyor ve öneri motorunu henüz yeterince iyi çözemiyor. Adam Mosseri’nin dediği gibi, insanlar kendilerine neyin tavsiye edildiğini görmekten mutlu olmalılar ama bu son zamanlarda pek olmuyor.

Instagram bu TikTok rotasını takip ediyor, ancak uygulamayı başarılı bir şekilde kopyalamada gerçekten ne kadar başarılı olduğu iki farklı faktöre bağlı olabilir.

İlk olarak, uygulama algoritması için TikTok ile uyumlu öneriler geliştirmeyi başarabilir mi? Ve bununla, kullanıcıların ilgi alanlarını güvenli bir şekilde tanımlayan bir uygulamayı kastediyoruz. İkincisi, uygulama kullanıcıları tam da bunu isteme konusunda ne kadar istekli?

İlk zorluk, platformun içerikte yer alan farklı öğeleri ve nesneleri ne kadar iyi özetleyebileceğiyle ilgili. Ve sonra bunları kullanıcıların ilgi alanlarına bağlayın. Unutmayın, TikTok tam da bu konuda harika bir iş çıkarıyor.

İkinci zorluk, platform onları her köşeye sıkıştırdığı için Reels’i izlemeye zorlanan insanlarla daha fazla bağlantılı. Ve evet, görüş alıyorlar ama insanlar gösterilenlerden gerçekten memnunlar mı?

Bu bizi çok farklı iki düşünce okulunun yaratılmasına götürür. TikTok’u indirmeye hevesli olmayanlar ve videolar söz konusu olduğunda benzersiz, hızlı ve taze bir şey olarak Makaraların modasını beğenenlerle ilgisi var.

İkinci düşünce okulu, TikTok’u tercih eden ve Instagram’ın onu kopyalamasını görmekten hoşlanmayanlarla ilgili. Bu iki grubu bir araya getirmek ve bir Venn şeması oluşturmak, uygulamanın başarısını gerçekten tanımlayabilir.

Öneriler ne kadar iyi olursa, uygulama için o kadar başarılı olur.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir