Dünyaca ünlü sosyal medya devlerinden biri de şüphesiz Instagram. Şirket, son zamanların en sevilen özelliklerinden biri olan Reels’i geçtiğimiz yıl kullanıma sunmuştu. Kullanıma sunduktan sonra sürekli özelliğe yenilikler getiren şirket, şimdi platforma reklamlar koymaya başladı.
Instagram, en sevilen özelliklerden olan Reels’e reklamlar getiriyor. Bir süre önce bazı ülkelerde test edilmeye başlanan Reels reklamları, bugün itibariyle tüm dünyada kullanıma sunuluyor.
Reels reklamları tüm dünyada kullanıma sunuldu
Instagram tarafından yapılan açıklamada:
“Belirli ülkelerde test ettikten sonra, bugün tüm dünyada Reels reklamlarını kullanıma sunuyoruz. Reels, sizi takip etmeyen insanlara ulaşmak için Instagram’daki en iyi yer. Aynı zamanda markaların ve içerik oluşturucuların herkes tarafından keşfedilebileceği büyüyen küresel bir platform. Bu reklamlar, işletmelerin daha büyük kitlelere ulaşmasına yardımcı olacak ve insanların markalardan ve içerik oluşturuculardan ilham verici yeni içerikler keşfetmesine olanak tanıyacak.” ifadeleri kullanıldı.
Aynı bir Reels videosu gibi olacak
Yeni reklamlar, yukarıda da görülebileceği üzere aynı bir Reels videosu gibi ekranın tamamını kaplayacak ve Reels videoları arasında gösterilecek. Bu konu hakkında şirket, yaptığı açıklamada
“Normal Reels içeriğinde olduğu gibi, bu reklamlar döngü halinde olacak ve 30 saniyeye kadar uzayabilecek. İnsanlar Reels reklamlarını yorumlayabilir, beğenebilir, kaydedebilir ve paylaşabilir.” ifadeleri kullanıldı.
Bir süre kullanıcılarla test edilecek
Özellikle Instagram’a içerik üreten markaların büyük kazançlar elde edebilmesine yarayacak bu reklamlar ilk olarak Mart ayında İngiltere ve ABD’de daha sonra Nisan ayında Hindistan, Brezilya, Almanya ve Avustralya’da kullanılmaya başlandı. Bu reklamlar bugün kullanıcılara sunuldu ve ilk etapta tüm dünyada bir süre test edilecek. Bu test sürecinin tamamlanmasının ardından kullanılıp kullanılmayacağı hakkında net bir karar verilecek.