Sosyal medya devi Instagram, geçtiğimiz dönemlerde Reels ve alışveriş özelliğini tanıtmıştı. Şirket, alışveriş özelliğini ilk olarak IGTV’ye entegre etmişti. Bu entegrasyon gerçekten çok beğenildi ve bu sayede uygulamanın alışveriş özelliğinin kullanımı artış gösterdi. Şimdi şirket, alışveriş özelliğini Reels’e de getiriyor.
Artık Reels videolarından ürün satın alınabilecek
Instagram ‘ın dijital, yeni nesil bir alışveriş platformuna dönüşümü nerdeyse tamamlandı. Şirket, alışveriş özelliğinin lansmanından sadece dört ay sonra bu özelliği Reels platformuna da entegre ediyor. Bu yeni değişiklikle birlikte Reels videoları, artık kullanıcıların videoda bahsedilen belirli ürünleri görüntülemesine ve satın almasına olanak tanıyan ürün etiketlerini içerebilecek. Video yapımcıları, etiketleri özellikle sponsorlu içerik için de kullanabilir.
Alışveriş özelliği Facebook’un sahip olduğu bir uygulamada daha deneniyor
Güncelleme, Facebook’un son aylarda tüm hizmetlerini farklı alanlarda geliştirme ve genişletme çabasının bir sonucu olarak geldi. Şirket, alışveriş özelliklerini Instagram ‘da öne çıkan ve çok kullanılan özelliklerinden biri haline getirdi. Ayrıca alışveriş alanında geliştirmeye devam ettiği platform sadece Instagram değil. Şirket, WhatsApp için bir alışveriş sepeti özelliğini de geçtiğimiz günlerde duyurdu.