Facebook, Instagram uygulamasını satın aldığı günden itibaren uygulamayı ekosistemine tamamen entegre etmek için çok çalıştı ve hala çalışmalara devam ediyor. Instagram, bu zamana kadar Facebook’un mevcut reklam modelinden ve platformlar arası reklam tanıtımlarından büyük ölçüde yararlanabiliyordu.
Fakat bugünden itibaren bu durum değişecek gibi duruyor. Çünkü şirket, reklamverenlerin artık hesaplarını bir Facebook hesabına bağlamadan reklam verebileceği yeniliği kullanıma sunmaya hazırlanıyor.
İlk etapta Türkiye ve ABD’de kullanılabilecek
Bu özellik ilk etapta şu anlık sadece Türkiye ve ABD’deki markalar ve içerik oluşturucular tarafından kullanılabiliyor. Ancak bu özellik yalnızca Instagram’da ilk kez reklam veren ve hesapları henüz Facebook hesaplarına bağlı olmayanlar tarafından kullanılabilir.