Ana SayfaGüncelInstagram, Sohbette Ödeme Özelliğini Test Ediyor!

Instagram, Sohbette Ödeme Özelliğini Test Ediyor!

Meta’nın CEO’su Mark Zuckerberg kısa süre önce Instagram kullanıcıları için ‘sohbette ödeme’ özelliği adı verilen yeni bir güncelleme duyurdu . Şirketin bunu yakında kullanıma sunacağı ve kullanıcıların doğrudan mesajları aracılığıyla satın alma yapmalarını ve siparişleri takip etmelerini sağlayacağı bildiriliyor. Bu, herhangi bir küçük işletmeden alışveriş yapmak isteyenlere büyük kolaylık sağlamayı amaçlayacaktır. Aynı zamanda, uygulamanın ABD’deki DM seçeneği aracılığıyla siparişlerinin şu anda nerede olduğunu takip edebilirler. Yeni özelliği kullanmak isteyen kullanıcılar, sipariş vermek istedikleri herhangi bir yetkili satıcı ile bir sohbet başlatarak başlayacaklar. Ardından, sohbetler için aynı başlığı kullanarak, bu kullanıcılar sorguları kullanarak siparişleri öder, takip eder ve hatta takip ederdi.

Instagram, kullanıcılarının çoğunun DM’ler aracılığıyla ilgili satıcılarla alışverişleri hakkında konuşmalar yaptığını ancak artık başka yollara başvurmak yerine doğrudan işletmeye ödeme yapabildiklerini ortaya koydu.

Meta, yeni ödeme özelliğinin, kullanıcıların uygulamanın destek içi işlevlerine bolca erişime sahip olmasına nasıl izin verdiğini ekledi.

Haber, Meta’nın CEO’su Mark Zuckerberg tarafından bugün, insanların Meta Pay ile yumruk atabilecekleri ve hatta ödeme yapmak için birkaç tıklama kullanabilecekleri bir lansman olarak övdüğü bir kamu duyurusu şeklinde geldi.

Meta ayrıca yakın zamanda, kullanıcıların yeni sunumu ele geçirdikten sonra bekleyebileceklerinin derinliklerine giren bir ekran görüntüsü paylaştı.

Herhangi bir satın alma kararı verdikten sonra, alıcıya ilgili işletme tarafından ödeme talebinde bulunma seçeneği sunulur. Alıcı ilgileniyorsa, evet’e tıklar ve Öde seçeneğine basar.

Bir sonraki adım, nakliye ayrıntıları da dahil olmak üzere ödeme bilgilerinin gözden geçirilmesi etrafında döner. Ayrıca, başarılı olduğunda, ödemenizin PayPal yardımı kullanılarak nasıl işlendiğini gösteren bir ekran görüntüsü eklenecektir.

Meta, Shop’ları kullanamayan markaların bu özellik sayesinde artık ürünlerini satmanın, detayları tartışmanın, kitlelerden sipariş almanın ve hatta basit bir tıklama ile ödeme almanın çok daha kolay olacağını kaydetti.

En iyi bölüm, çoğu kişinin sıkıntı olarak adlandırdığı uygulamalar arasında geçiş yapmamakla ilgili olmalıdır. Belirli bir markanın dijital vitrinler kurmayı seçmesi durumunda, bunu yapmak için Meta’nın uygulamalarındaki Mağazaları kullanacaklar.

Firma, o kadar çok insanın her hafta bir milyardan fazla tüketicinin uygulamalarını kullanarak çeşitli markalara mesaj attığını fark etmesini sağladı. Ayrıntılar hakkında sohbet etmek veya ürünlere göz atmak veya belki de destekleri için sorguları tetiklemek olsun. Bu, birçok insanın e-ticarete ne kadar meraklı olduğunu gösteriyor.

Bu özelliğin yaklaşan lansmanı, Meta’nın Facebook Pay’i kaldırmayı ve Meta Pay’i yeniden adlandırmayı seçtiği bir zamanda geliyor. Ancak isim değişikliğine rağmen, hizmetler geçmişte görüldüğü gibi olmaya devam edecek, böylece kullanıcıların endişelenmesine gerek kalmayacak.

Ani isim değişikliğinin nedeni, Meta’nın yaklaşmakta olan Metaverse platformu için dijital cüzdanı için nasıl bazı adımlar oluşturduğunun bir göstergesidir.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir