Ana SayfaGüncelInstagram'ın Yeni Kılavuzu, İçerik Oluşturucuların Önerilen İçeriği Optimize Etmesine Yardımcı Oluyor

Instagram’ın Yeni Kılavuzu, İçerik Oluşturucuların Önerilen İçeriği Optimize Etmesine Yardımcı Oluyor

Instagram, içerik oluşturucuların yanı sıra etkileyiciler için de saygın bir merkez haline gelmeyi başardı ve bu mesleklerin birçok üyesi Instagram’ı çeşitli takipçileri ve patronlarıyla birincil iletişim modu olarak kullanıyor. Instagram’ın sunduğu güçlü bir araç, içerik önerileridir ve çoğu kullanıcı bu tür içerikleri kendi zaman çizelgelerinde görmüş olacaktır. Önerilen içerik, kullanıcıların ilgi alanlarına dayalıdır ve içerik oluşturucular için yararlı olabilir, çünkü bu, potansiyel olarak onlara çok daha geniş bir kitleye erişmelerini sağlayacak türden bir şeydir.

Sosyal medya platformu az önce bir kılavuz yayınladıbu, içerik oluşturucuların içeriklerinin potansiyel izleyicilere tavsiye edilme şanslarını artırmalarına yardımcı olmak içindir. Bunların hepsi söylenmiş ve artık yoldan çıkmışken, Instagram’ın katı içerik kurallarına uymanın büyük önem taşıdığını belirtmek önemlidir. Herhangi bir şiddet, yasal düzenlemeye tabi maddelerin kullanımı veya cinsel öneri, her şey söylendiğinde ve artık kullanımdan kaldırıldığında Instagram’ın içerik politikalarına aykırı olacağı için içeriği uygunsuz hale getirecektir.

Ayrıca, Instagram’ın öne çıkardığı ve içerik oluşturuculara gerçek bir destek verebilecek olan üç en iyi uygulama var. İlk en iyi uygulama, orijinal içeriğin oluşturulmasına odaklanmaktır. İçerik toplayıcı hesaplar, YouTube’un algoritmasından faydalanabilir, ancak görünen o ki Instagram, orijinal yapımlar üzerinde çalışan içerik oluşturucularla daha çok ilgileniyor.

Instagram’ın bu raporda verdiği bir diğer ipucu, içerik oluşturucuların içerik stratejilerine ilerlemek için makaraları dahil etmeleri gerektiğidir. Meta yan kuruluşu, Snap’in daha önce benzersiz olan Hikayeler özelliğinin jenerikleştirilmesinde etkili oldu ve şirket açıkça bu popüler özelliği ikiye katlamak istiyor. Bu özelliği benimseyen içerik oluşturucular, ona daha fazla dikkat çekecek, bu nedenle ücretsiz bir not almak isteyen herhangi bir içerik oluşturucu buna bakmalıdır.

Son olarak Instagram, tüm içerik oluşturucuların içeriklerini arama için optimize etmeye çalışmasını önerdi. Bu, doğru anahtar kelimeleri eklemeyi, canlı ve açıklayıcı altyazılar hazırlamayı ve belki de en önemlisi tüm ilgili hashtag’leri eklemeyi içerir. Durum böyle olmasına rağmen, içerik oluşturucular aşırı hashtag kullanmaktan kaçınmalıdır, çünkü bu, Instagram’ın algoritmasının gözündeki boyları üzerinde zararlı bir etkiye sahip olabilir ve sonuç olarak sıralamalarının kaydığını görebilirler.

Instagram başkanı Adam Mosseri tarafından yayınlanan yakın tarihli bir tweet’e göre , öneriler Instagram’ın kısa vadeli stratejisinin büyük bir parçası olacak. Mosseri’nin sözleriyle, Instagram önerileri ikiye katlayacak ve hatta daha fazlasını kullanıcılara göstermeye başlayabilir.

Bu, içerik oluşturuculara, aksi durumda olabileceğinden daha fazla takipçi kazanmak için yeni bir yol elde etme şansı verir. Instagram, TikTok’ta bulduğu yeni rakibinin yanı sıra asırlık rakibi YouTube ile açıkça rekabet etmeye çalışıyor. Önerilerde bulunmak, kullanıcı başına kullanım süresini artırabilir ve ayrıca kullanıcıların, Instagram’ı yalnızca görüntüleri paylaşmak için basit bir sosyal medya platformu olmaktan çok, eğlence ve eğitim için bir içerik merkezi olarak görmeye başlamalarına izin verebilir.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir