2019’un başlarında, istihdam odaklı platform LinkedIn, PDF’leri LinkedIn gönderilerine entegre etme yeteneğini sunarak belgeleri kaydırıcılara dönüştürmenize olanak tanır. Artık platform , bir işletmenin performansını vurgulamak ve hedef kitleyle anlamlı etkileşimi yakalamak için gerçekleri ve rakamları yaymak için yerel bir atlıkarınca seçeneği sunuyor.
Bildiğiniz gibi LinkedIn sadece bir sosyal ağ değil, aynı zamanda sizi yeni müşteriler kazanmaya iten bir pazarlama fırsatıdır. LinkedIn karuselleri, şirketinizin yeni tekliflerini ve hizmetlerini tanıtmak veya yalnızca şirketinizin güçlü yönlerini sergilemek için PDF ekleri olan farklı öğelerden oluşan bir koleksiyondur. Döngü, yatay olarak kaydırabileceğiniz çeşitli görseller içeren bir tür gönderi formatıdır. Daha fazla açıklamak gerekirse, sosyal medya analisti,Matt Navarra , LinkedIn güncellemelerinde LinkedIn’in bir carousel gönderisi eklediğini gösteren bir ekran görüntüsü paylaştı. Bu seçenekle, gönderinize video klip, alternatif metin veya grafik ekleyerek atlıkarıncanızı tasarlayabilirsiniz. Ayrıca, LinkedIn gönderinizi yüklemeden önce sırayı istediğiniz şekilde yeniden konumlandırabilirsiniz.
Yerel atlıkarınca gönderileri seçeneğiyle, markalar etkileşimi yeni bir düzeye taşıyabilir. Uygulamada marka bilinirliğini artıran bilgilerin belgelerini ve slayt gösterilerini görüntüleyebilirler. Carousel gönderileri çekici görsellere sahip, bu yüzden şu anda biraz popüler. Belgelerden oluşan gönderiler sıklıkla LinkedIn uygulamasına yüklenir ve sonuçlar kendiliğinden açıklayıcıdır. Diğer şeylerden üç kat daha fazla tıklama üretir. Bu gönderiler, görüntülenen PDF’ler ve sunumlar nedeniyle haber akışında öne çıkıyor. Çalışma gösterileri, video klipler, küçük ve orta ölçekli hesaplar için gösterim başına büyük bir etkileşim oluşturuyor. Bu yıl LinkedIn’in video görüntüleme oranı ortalama yüzde 15,61’e ulaşırken, ortalama LinkedIn sayfa erişim oranı yüzde 3,49’a ulaştı.
Carousel’in kullanıcılar arasında kullanımının yaygın bir popülerlik kazandığını burada belirtmek gerekir. Platformun onu yasal bir gönderi işlevine dönüştürdüğünü görmek biraz şaşırtıcı. LinkedIn, önce önde gelen içerik oluşturucularla atlıkarınca gönderileri yayınlayacaklarını ve ardından bunu dünya çapındaki tüm halk için erişilebilir kılacaklarını söylüyor.
Bu nedenle, bir sonraki LinkedIn gönderiniz için görseller oluşturmak için tek yapmanız gereken LinkedIn gönderisindeki atlıkarınca seçeneğine tıklamak ve statik metninizi çekici içeriğe dönüştürmek.