Ana SayfaGüncelMeta, İş Modelinizi Geliştiren Telefon Araması Reklamları İçin Daha Fazla Güncellemeyle Halka...

Meta, İş Modelinizi Geliştiren Telefon Araması Reklamları İçin Daha Fazla Güncellemeyle Halka Açıyor

Meta kısa süre önce Çağrı Reklamları için yaptığı bir dizi yeni güncellemeyi duyurdu . Bunlar, uygulamalarındaki kullanıcıların bir işletmeyle iletişim kurmasını ve orada ve sonra doğru ayrıntıları almasını sağlamak için oluşturulur.

Yeni başlayanlar için şirket, ‘geri arama’ manevrası adı verilen yeni bir özelliği deniyor. Bu, kullanıcılara meşgul olmaları veya bir yere takılmaları durumunda bir firmadan geri arama talep etme şansı vermek için tasarlanmıştır.

Yakın zamanda Meta tarafından açıklandığı gibi, herhangi bir işi yürütmek kolay değil. Ve bazen, bariz nedenlerden dolayı gerçekten çok zor olabilir. Aramalar geçer ve bazen geçmez. Ve sorunu çözmenin en iyi yolu, her iki tarafın da mutlu ve memnun kalması için geri arama talebinde bulunmaktır.

Müşteriler ayrıca bir işletmeden, zamanlarının hak ettiği değeri ve herhangi bir sohbetle ilgili esnekliği elde ettiği hissini alırlar. Unutmayın, bu değerli bir seçenektir ve kullanıcıların listelerinde hatırlamak için başka bir şeyle atılmasını önler. Bu nedenle, bunu önemli bir katkı olarak görüyoruz. Şimdilik Meta, bu konuda seçilmiş işletmelerle bir deneme sürecinden geçiyor ve zamanla daha iyi olması gerekiyor.

Öte yandan Meta, Arama Reklamlarının performansını daha iyi ölçmek için bir test gerçekleştiriyor. Bunlar, Reklam Yöneticisi aracılığıyla bulunabilir. Buradaki fikir, Çağrı Reklamları için kampanyalara daha fazla seçenek eklemektir. Benzer şekilde, reklamverenlerin, potansiyel müşterileri çok geç olmadan bilgilendirmek için Web sayfalarına bağlantılar gibi ayrıntıları Arama Reklamlarında belirlemesine olanak tanıyan yeni bir “çağrı öncesi” seçeneğini test etmekle oldukça meşgul.

Aynı şekilde, firmanın arama optimizasyonu için 60 saniyelik bir özellik eklediğini görüyoruz. Bu şekilde reklam, ondan en iyi şekilde yararlanabilecek belirli bir hedef kitleye ulaşır. Bunu düşündüğünüzde, gençlerin çoğu çağrılara katılmanın hayranı değil. Bu nedenle, dikkatli bir şekilde yapılmadığı takdirde çabalar boşa gidebilir.

Teknoloji devi, bazı kişilerin Meta’nın uygulamaları aracılığıyla sesli arama yapmasına olanak tanıyan başka bir teste de ışık tuttu. Doğrudan Çağrı Reklamları aracılığıyla yapılabilir. Hatta kullanıcıların sosyal medyada gezinme deneyimlerine geri dönmelerini sağlayabilir.

Bu nedenle, uygulama üzerinden doğrudan bir arama yaparsınız, göz atmanızı gerçekleştirirsiniz ve bu, içerik eklemenize yardımcı olabilir. Bu nedenle, siz bir görüşmedeyken daha fazla bilgi sağlamaya hizmet eder. Bir arama yapıldığında, firmanın başka bir kişiyi beklemeye alması bile çok faydalıdır.

İdeal senaryolarda bu gerçekleşmez. Ve bunu yaptığında, aramaları uygulamadan kullanıcının arka planına kaydırma yeteneği bu konuda yardımcı olabilir. Ancak, daha genç kitleye ulaşmak istediğinizde Arama Reklamlarının çok etkili olmadığını unutmayın. Bu yaş grupları, mesajlaşma veya sosyal medya kullanma gibi diğer yollarla iletişime daha yatkındır. Bu nedenle dolaylı iletişim biçimlerini tercih ederler.

2021’de BankMyCell tarafından gerçekleştirilen yakın tarihli bir anket, Millenials yaş grubunun yaklaşık %75’inin bir bütün olarak çağrılara nasıl veda edeceğini ortaya koydu. Ve sonra %80 gibi büyük bir çoğunluk bu tür aramaların onları da aşırı endişelendirdiğini hissetti.

Bu nedenle, bazı kişilere telefon araması reklamları kullanarak onları bunaltmadan ulaşmak en iyisidir. Ancak hedef kitleniz eski nesil ise, dikkate alınması gereken diğer harika seçenekler arasında, farklı yollarla farklı telefon araması reklamlarının değerini artırma yer alır.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir