Bu haber pek çok kişinin kulağına müzik gibi gelmeyecek ancak Microsoft, Outlook mobil uygulamasına daha fazla reklam eklediğini duyurdu.
Dolayısıyla hem iOS hem de Android kullanıcıları önümüzdeki birkaç ay içinde bununla uğraşmak zorunda kalacaklar.
Bilmiyorsanız, akıllı telefonlar için bu Outlook uygulaması, kullanıcılara gelen kutularını düzenleme konusunda iki farklı seçenek sunar. Her şeyi içeren gelen kutusundan yararlanabilir veya iki farklı kategoriye ayrılmış başka bir sekmeli sürümü kullanabilirsiniz.
Bunlara, tüm önemli postalarınızı bulacağınız, odaklanmış gibi başlıklar dahildir. Öte yandan, postanızın geri kalanını bulacağınız diğer adında bir başkası var.
Tüm bunlar tanıtılmadan önce Microsoft’un ‘Diğer’ adlı kategoriye reklam eklediği görülüyordu. Bu, tüm ücretsiz kullanıcılar içindi. Şimdi, onları tek bir alana veya gelen kutusuna koyuyor.
Bu değişiklik bir süredir, kesin olarak birkaç aydır çalışıyor. Olaylara bir perspektiften bakmak gerekirse, uygulamanın ücretsiz kullanıcıların mobil uygulamasındaki reklamlardan kurtulmasını gerçekten nasıl daha da zorlaştırdığını fark edeceksiniz.
Gelen kutunuz için hangi modu kullanırsanız kullanın, kesinlikle bir yerde veya diğerinde reklamlarla uğraşmak zorunda kalacaksınız.
Ekran Görüntüsü: Cutler Sheridan / Twitter
Bu, Diğerleri için ayrılmış sekmenin en üstünde veya aynı eski gelen kutusunda görülen bir sekmede bulunabilir, ancak kesinlikle orada olacaktır. Bu nedenle, bundan kurtulmanın tek yolu, açıkça ödenen 365 abonelikle yola çıkmaktır. Değişiklik şirket tarafından bugün The Verge
ile konuşurken doğrulandı . Outlook mobil uygulamasının tüm ücretsiz kullanıcılarına reklamların nasıl görüntüleneceğini yinelediler. Bu, gelen kutularına dağılacaktır ve ardından kullanıcılar, Diğerleri kategorisinde görmek isterlerse, Odaklanmış Gelen Kutularına sahip olmayı seçebilirler.
Ancak, tüm bu sunumla ilgili oldukça can sıkıcı bir özellik, çoğu reklamın kendilerini e-posta olarak nasıl gizlediği veya gelen kutunuzda normal posta gibi görünmek için nasıl yapıldığıdır. Ve bu gerçekten çok fazla insanı rahatsız ediyor.
Kabul edelim, kimse işiyle meşgulken reklam açmak istemez. Bu, hem Google hem de Microsoft tarafından Outlook ve Gmail’in masaüstü sürümlerine reklam yerleştirirken kullanılan taktiğe oldukça benzer.
Bunları basitçe kaydırarak silmeyi planlıyor olsanız da, tekrar ortaya çıkabileceklerini söyleyelim.
Açıldığında, uygulama içi tarayıcı sayesinde kesinlikle reklam temalı içerik gösterecektir.
Tahmin edebileceğiniz gibi, lansman kesinlikle kimsenin dört gözle bekleyeceği bir şey değil. Bu nedenle, muhtemelen bu kadar çok insanın uygulamayla ilgili şikayetleri bırakın, aslında tek yıldızlı incelemeler bırakmasının ana nedeni budur. Bu, Apple App Store’da yaygın olarak görülür.
Dolayısıyla, bu tür değişikliklerden gerçekten etkileniyorsanız ve biraz para harcamaktan çekinmiyorsanız, 365 abonelikler sizin için mükemmel olabilir.