Ana SayfaGüncelNetflix kullanıcıları reklam görmek istediklerini söylüyor!

Netflix kullanıcıları reklam görmek istediklerini söylüyor!

Netflix, dünyada akış devrimini başlatan ilk şirketlerden biri olmasına rağmen, çoğu kendi akış platformlarına destek vermek için eski içerikten yararlanan diğer şirketlerle zorlu bir rekabetle karşı karşıya kaldı. Netflix son zamanlarda, bu çeyrek için gelir hedeflerinden bir ısırık almadan abonelik maliyetlerini düşürme potansiyeline sahip bir şey olduğu için reklam destekli bir katman sunmayı düşündü.

Tüm bunlar söylenmiş ve artık aradan çıkmışken, Netflix müşterilerinin yaklaşık %72’sinin kendilerine reklam gösterecek düşük maliyetli abonelik katmanlarıyla ilgilenmediğini belirtmek önemlidir. Bu, Whip Media tarafından yürütülen bir anketten geliyor ve Netflix kullanıcılarının yalnızca %14’ünün, her şeyin göz önünde bulundurulduğu ve dikkate alındığı akış hizmetinin reklam destekli bir sürümüne geçme olasılığının yüksek olduğunu söylediğini gösteriyor.

Bu veriler, Netflix’in diğer platformlarla rekabet etme konusunda zorlu bir mücadele verdiğini gösteriyor gibi görünüyor, ancak durumun böyle olmasına rağmen, akış şirketinin yıl bitmeden gelirlerinde iyileşme görebileceğini de gösteriyor. Birçoğu Netflix’i ortalama abonelik oranlarından daha yüksek olduğu için değil, içeriğinin kalitesi nedeniyle eleştirdi. Bu nedenle, Netflix, bu noktaya kadar akış devinin stratejisine aykırı olsa da, nicelikten çok kalite yaklaşımını benimseyerek içerik tekliflerini iyileştirme çabalarını yeniden odaklamak isteyebilir.

Bu ankete katılanlar, piyasadaki en adanmış yayıncılardan bazıları, bu yüzden onların fikirleri kesinlikle çok önemli. Ancak, bunlar Netflix’in daha geniş tüketici pazarının yalnızca küçük bir alt kümesini temsil ediyor ve reklam destekli abonelik katmanlarına ilgi göstermemeleri daha geniş bir eğilimin göstergesi olmayabilir. Şirket, önümüzdeki birkaç ay içinde daha da kötüleşebilecek hesap paylaşımı ve abonelik iptalleriyle ilgili sayısız sorunla karşı karşıya kaldığından, yılın Netflix için nasıl geçtiğini görmek ilginç olacak.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir