Herkes eğlenceyi sever ve boş zamanlarında izleyecek bir şeyler ister. Abonelik uygulamaları, izleyiciye kart ödemeleri yoluyla aylık olarak toplanan küçük bir miktar para karşılığında sınırsız izlenme süresi ve izleyecek şeyler sağladığı için bunun cevabıdır ve Netflix böyle bir uygulamadır.
Dünya inşası, bir dizi kitap ya da Netflix’in film ya da şovlarında yer alan herkes için önemli bir adımdır. Bu, kısa öykülerdeki veya oyunlardaki karakterler için daha küçük yan maceralar yaratmayı içerebilir.
Evet doğru okudunuz, Netflix’te Netflix aboneliğinizle birlikte ücretsiz olarak gelen ve izlediğiniz dizi/filmlerin evreni veya çoklu evrenleri hakkındaki anlayışınızı artırmanın harika bir yolu olan bazı uygulama içi oyunlar var. Harika ve eğlenceli olsalar da, Netflix abonelerinin çoğu bu oyunlarla ilgilenmiyor ve şu anda Netflix’teki 221 milyon aboneden yalnızca 1,7 milyonu bu oyunları oynuyor.
Yukarıda da söylediğimiz gibi, Apptopia’ya (Via CNBC ) göre günlük ortalama 1,7 milyon Netflix kullanıcısı bu oyunları oynuyor. Ancak buna rağmen şirket hala bu oyunları ve ait oldukları evrenleri genişletmenin yollarını arıyor.
Şirket, bu departmanı daha fazla araştırmayı ve yatırım yapmayı planlıyor. Uygulamada zaten bu oyunlardan 25 tane var ve bu yılın sonuna kadar bu sayıyı 50’ye çıkarmayı planlıyor. Netflix’in COO’su Greg Peters’e göre, şirket artık biraz daha deneysel olmaya başlıyor ve eğlence pazarında nadiren görülen bir sürü yeni şeyi denemek istiyor. Ayrıca, şu anda uzun vadeli ödüllerinde sahip oldukları gözün, şirketlerin evrenlerle, hikayelerle ve inşa ettikleri karakterlerle bağlantılı şeyler yaratma yeteneklerine bağlı olduğuna inandığını belirtti.