Ana SayfaKariyerOnline itibar yönetimi ile çevreniz genişleyebilir

Online itibar yönetimi ile çevreniz genişleyebilir

İnsanlar, artık vakitlerinin çoğunu internette geçiriyor ve markalar için ‘online itibar yönetimi’ de bu nedenle ciddi bir gündem halini aldı. Sosyal medya kullanımının çılgınlık seviyesine ulaşması ile birlikte, birçok insan markalar ile ilgili olumlu ve olumsuz deneyimlerini hiçbir denetime tabi tutulmadan çeşitli mecralarda paylaşabiliyorlar. Bu gibi bilgilerin devamı için haberimizin devamını okuyabilirsiniz.

Şu an binlerce kişi sizin markanızı arama motorları ile araştırıyor olabilir. Peki siz internette markanız hakkında ne konuşulduğunu biliyor musunuz? Markaların, kendileri hakkında internet üzerinden yapılan olumlu ve olumsuz yorumlara hakim olması gerekir. Yapılan olumlu yorumlardaki pozitif içeriği öne çıkararak, dijital dünyadaki itibarınızı arttırabilirsiniz. Aynı şekilde olumsuz yorumlar için doğru bir yönetim tekniği uygulayarak da bu olumsuzluğu markanızın lehine çevirebilir, markanıza duyulan ilgi ve sempatiyi arttırabilirsiniz.

TWİTTER DAKİKADA YÜZ BİNLERCE KULLANICI TARAFINDAN KULLANILIYOR

Bugün birçok markanın eksik kaldığı konulardan biri de, internet üzerinden yapılan yorumlara doğru yönetim uygulamamaktır. Bu durum size önemsiz mi göründü? Sizi bazı istatistikler ile tanıştırmak isterim! 2017 yılıyla birlikte, en popüler arama motorlarından biri olan Google’da dakikada 3.5 milyon arama yapılıyor. Twitter’da dakikada 452 bin tweet atılıyor ve  Facebook’a dakikada 900,000 kişi giriş yapıyor.

Ahmet
Ahmet
Sosyopat ekibinde olan Ahmet'in yazılarını ve özel haberlerini takip etmeyi unutmayın.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir