Pinterest, büyümek için çeşitli yeni pim eğilimlerini ve markaların, işletme ‘lerin neden daha fazla kitleye ulaşmak için Pinterest’i kullanmaları gerektiğini gözlemliyor.
Pinterest bu hafta boyunca yükselen üç ana pin trendini vurguladı. İçerik keşfetme ağı, küçük markalara daha fazla kitleye ulaşma fırsatı sunar. Ve e-ticaret satışlarını artırmak isteyen şirketler için bir platformdur.
Korona virüs kilitlenmeleri sırasında Pinterest kullanan pinner sayısında bir artış var ve Pinterest, platformda çeşitli yeni pin trendlerinin artmakta olduğunu görüyor. Pinterest, içerik keşif platformunu kullanan markaların müşterilerine ulaşması için avantajlı olabilecek yükselen pim eğilimleriyle ilgili önemli bilgiler verdi.
Stratejilerinde görsel unsur içeren işletmeler Pinterest’i alışveriş için yıllık %44 oranında artırdığı için Pinterest’i kullanmaya başlamalıdırlar. Bu artan Pin kullanımı kullanıcıların Covid-19 kilitlenmelerin de normal çevrimiçi tarama yerine Pinterest’i alışveriş için nasıl kullandığını gösterir. Pinterest’in en son bilgileri markalara Covid-19 kilitlenmelerinin ortasında platformda çeşitli trend değişimleri hakkında gerekli fikirleri verebilir.
Pinterest’in vurguladığı ikinci büyük alan, pinnerların Covid-19 karantinasında ailelerini eğlendirmek için farklı aile oyunları aramalarıdır. Arjantin’den %5000 daha fazla insan platformda aile oyunları arıyor. Aynı yönden İspanya’ya ait kişilerde %2830 artış, İspanya’dan aramalarda %1863 artış ve Meksika’da da %1291 aile oyunları için aramalar arttı. Çoğu sabitleyici akvaryum, kaşık ve Ripple gibi oyunları arıyor.
Pinterest, her büyüklükteki işletme ‘nin çevrimiçi alışveriş fırsatları arayan daha fazla müşteriyle bağlantı kurması için harika bir platformdur. Korona virüs karantinası ortasında fiziksel alışveriş merkezlerinin kapanması nedeniyle nakit akışlarını dengelemekte zorluk çeken bu mücadele eden küçük perakendecilere destek sağlamak için iğneleyiciler tarafından büyük bir girişim olarak görülüyor.
Elbette Pinterest’in e-ticaret satışlarını artırmak isteyen girişimciler için bir platform olduğunu söyleyebiliriz. Karantinalar, markaların Pinterest aracılığıyla maksimum tüketiciye ulaşması için de büyük bir fırsat olan ve bu fırsatı bilen alternatif alışveriş platformlarının önemini bize gösterdi. Bu da salgın bittikten sonra bile alışveriş trendlerinde kalıcı bir değişikliğe yol açabilir.