Dünya üzerinde en çok kullanılan sosyal medya platformlarından biri şüphesiz Snapchat. Şirket, Instagram Reels ve TikTok Discovery’den sonra Spotlight adlı TikTok benzeri özelliği ile gündeme gelmişti. Şirket bugün, bu özellik için ödediği parayı açıkladı.
Snapchat, Spotlight platformu için 250 milyon dolar ödedi
Spotlight adlı TikTok rakibi özelliğin Snapchat şirketine maliyeti tam 250 milyon Amerikan Doları (USD) oldu. “Snapchat, her türden içerik üreticinin kitlesini büyütebileceği, işlerini kurabileceği ve topluluğumuzu eğlendirebileceği bir platformdur.” diyen şirket, Spotlight bölümünde paylaşılan içeriklerin yanlış bilgi yayılmasına, nefret söylemine ve dezenformasyona yol açmaması için yayınlanmadan önce denetimden geçtiği bilgisini paylaştı.
YouTube, Shorts platformuna 100 milyon dolardan fazla ödeme yapmıştı
Ayrıca YouTube’un da Shorts platformu için ödediği paranın 100 milyon doları aştığını hatırlatmakta fayda var. Yeni gelişmelerden en hızlı şekilde haberdar olmak için takipte kalın!