TikTok’un ana firması olan ByteDance, özellikle bu yıl için gelir hedeflerini tutturmak için artan baskı miktarını açıkladıktan sonra geri adım atmayı planlamıyor.
Bu nedenle, uygulama, altın girişimi daha fazla değerlendirebilecek ve daha fazla gelir elde edebilecek e-ticaret fırsatlarından yararlanmak için elinden gelen her şeyi yapıyor.
TikTok, bunun daha fazla entegrasyon şeklinde gelebileceğini ve bu nedenle şu anda alışveriş beslemelerini gerektiren bu tür özelliklerin test aşamasında olduğunu söylüyor.
Şimdilik, mevcut hedefin, kullanıcıların uygulamanın yenilikçi Mağaza sekmesine erişme şansı elde edecekleri Endonezya olması dışında çok fazla bilgi yok. Bu, ‘Sizin İçin’ ve ‘Takip Edilen’ haber akışları boyunca yer alacaktır.
Yeni bir örnek, TikTok’un alışveriş için belirli bir segment geliştirmeye çalışırken ne kadar meşgul olduğunu gösteren WatchfulAI (Via TechCrunch ) tarafından vurgulandı . Ve bunun, ana içerik özelliği olarak büyük bir kullanıcı arayüzü önceliğine sahip olduğuna inanılıyor.
Ancak bu son hamle, TikTok’un bir süredir bu yönde hareket etmek istediğini hisseden pek çok insan için büyük bir sürpriz değil. Ayrıca, ByteDance’in TikTok uygulamasının Douyin adlı Çince versiyonu için benzer bir deneme yürütmesinin bir yolu olarak görülebilir.