Dünyanın en büyük sosyal medya platformlarından biri şüphesiz TikTok. Şirket, kullanıcı deneyimini artırmak için çalışmalara devam ediyor. Bugün, uzun zamandır beklenen bir özellik daha kullanıcılar için test edilmeye başlandı.
Özellikle gençlerin en gözde platformlarından olan TikTok, gelir kazanmada da oldukça kilit noktada duran bir platform. Şirket, bugün itibariyle yeni bir para kazanma yolunu kullanıcılarına sunmaya başladı.
e-Ticaret özelliği kullanıma sunuluyor!
TikTok’ta uzun zamandır beklenen özelliklerden biri de e-Ticaret özelliği. Artık TikTok kullanıcıları e-Ticaret özelliği sayesinde platform içerisinden alışveriş yapabilecekler. Bu, artan e-Ticaret faaliyetlerinden TikTok’un da faydalanmak istediğinin apaçık bir göstergesi. Şirket, özellikle kullanıcıların videolara ürünler eklemeleriyle ile birlikte önemli ölçüde e-Ticaret faaliyetlerinin artacağını düşünüyor.
Birçok kullanıcı TikTok’un geç kaldığını söylüyor
Birçok kullanıcı TikTok’un getirdiği bu özellikte geç kaldığını söyledi. Çünkü TikTok rakibi Instagram Reels gibi bazı platformlarda video içerisinden alışveriş özelliği aylar önce geldi. Ancak TikTok, bu özelliğin diğer platformlara kıyasla çok daha iyi çalıştığını, entegrasyonun tam olduğunu ve kullanıcılara mükemmel bir alışveriş deneyimi sunacağını iddia etti.
Özelliğin tüm kullanıcılara ne zaman sunulacağı belirsizliğini koruyor
Bugünden itibaren bazı TikTok kullanıcıları videolarına ekleyecekleri ürün linkleri ile birlikte kullanıcıların alışveriş yerlerine yönlendirilmesini sağlayabiliyor. Özelliğin tüm kullanıcılara ne zaman açılacağı işe henüz belirsizliğini korumakta. Yeni gelişmelerden hızlıca haberdar olmak için takipte kalın!