Ana SayfaGüncelTikTok, e-Ticaret'e hızlı bir giriş yapıyor!

TikTok, e-Ticaret’e hızlı bir giriş yapıyor!

TikTok, e-Ticaret sektörüne girme konusunda nasıl büyük planları olduğunu birkaç kez açıkça ortaya koydu. Ve şimdi, yeni Sipariş Merkezinin seçici olarak birkaç kullanıcıya sunulmasıyla hareketin genişlediğini görebiliyoruz.

Araç, uygulamanın ana sayfa akışında görünen bir panel aracılığıyla seçilmiş birkaç kişiye sunulan uygulama içi alışveriş TikTok deneyiminin bir parçası olacak.

Sipariş Merkezi, en iyi şekilde, izleyicilerin TikTok platformu aracılığıyla satın aldığı, baktığı veya gelecekte satın almak isteyebileceği tüm ürünleri izleyen bir özellik olarak görülebilir. Matt Navarra

tarafından ortaya konan yeni bir örnek sayesinde , Sipariş Merkezine ve TikTok profilinizi düzenleme seçeneğinin yakınında nasıl ortaya çıktığına daha yakından bakıyoruz.

Bir kez tıkladığınızda, yeni bir e-ticaret dünyasına girersiniz. Uygulama içi alışveriş deneyiminizle bağlantılı farklı etkinlikleri burada izlemenize izin verilir. Ödemenizi, etiketli ürünlerinizi, önerilerinizi ve ayrıca satın almalarınızın durumunu tek bir yerde ele almayı düşünün.

TikTok, yeni aracın, şirketin Çinli muadili üzerinde büyük bir kazanan olduğu kanıtlanmış olan, kullanıcıları için çevrimiçi alışverişe girişme konusundaki son geçişinin bir parçası olduğunu söylüyor.

Farkında olmayanlar için, Douyin tarafından üretilen fonların dev bir kısmı, e-ticaretin tanıtımı ve ilgili entegrasyonları sayesinde öne çıktı.

Bu aynı zamanda içerik oluşturucuların farklı markalarla ortaklıklar gibi daha fazla para kazanabilecekleri bir dizi yeni yol da getirdi. Bu, uygulamadaki etkinliğinizi tanıtmanın en organik yollarından biri olarak adlandırılır.

Bu şekilde TikTok, pazarın kendi bölümünde benzer bir başarı saltanatı görmeyi umuyor. Ancak araştırmalar, batı dünyasının bu bölümünde e-ticaret dünyasında görülen coşkunun Çin pazarlarında görülenden çok daha az olduğunu kanıtladı.

Unutmayın, teknoloji devi Meta’nın geçen hafta Facebook uygulamasının kullanıcılara artık çevrimiçi olarak canlı bir alışveriş deneyimi sunmayacağını açıkladığını gördük. Ancak bu, Reels gibi diğer daha karlı yollara daha fazla odaklanma hareketinden ve elbette meta veriye geçişinden kaynaklanıyor olabilir.

Durum ne olursa olsun, Meta online alışveriş söz konusu olduğunda talebin ne kadar az olduğunu analiz etmiş ve bu yüzden böyle bir karar vermiş olmalı.

Öte yandan TikTok, asla böyle bir davranışa başvurmak zorunda kalmamasını umuyor. Şirketin e-ticaret girişimi için gerçekten büyük umutları var ve gerçekten de çalışması gerekiyor. Unutmayın, firma tüm bunlara daha fazla gelir elde etme gözüyle bakıyor çünkü nihai hedef bu.

Olduğu gibi, platformun pek çok paydaşı, uygulamada para kazanmak için daha az seçenek veya hiç seçenek kalmaması açısından tutarsız şeylerin nasıl hale geldiği konusunda giderek daha fazla hayal kırıklığına uğramaktadır.

Daha sonra, geçmişte bir İçerik Oluşturucu Fonu’nun nasıl olduğunu duymuş olsak da, uygulamanın yaratıcılarının hiçbir fırsat olmadığından şikayet etmelerini sağladık. Ancak şimdi bu konudaki son gelişme, ödeme seçeneklerinin gerçekten düşük olması ve içeriklerinden çevrimiçi para kazanmak için kullanılan reklamların sağladığı hiçbir desteğin olmaması.

Bu, insanların uygulamadan ayrılma ve bunun yerine YouTube gibi diğer daha karlı platformlara geçme riskini artırır.

TikTok böyle bir şeyin olmasını istemiyor çünkü günümüzün uygulaması ve zirvedeyken zarafetini kaybetmesi kesinlikle tavsiye edilmiyor.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir