Popüler sosyal medya uygulaması TikTok şu anda ‘Yakında’ adlı yenilikçi bir özelliği deniyor.
Haber, işlevselliğin şirket tarafından birkaç seçilmiş kişiyle dahili olarak test edildiği sırada geldi. Zaten farkında olabileceğiniz gibi, uygulamanın akışı için mevcut ‘Sizin İçin’ ve ‘Takip Ediliyor’ özelliklerine ek olarak gelir. Sofesashra adındaki
hevesli bir Twitter kullanıcısı sayesinde , Nearby özelliğinin ne hakkında olduğu ve kullanıcıların bundan ne bekleyebileceği hakkında ayrıntılı olarak konuşan bir resim gördük. İsim ayrıntıları gibi, özellikler de bulunduğunuz yerin yakınında bulunan kullanıcılar tarafından yayınlanan içeriği görüntülemeye hazırlar.
Bu şekilde, uygulamanın kullanıcıları için ilgi alanlarını gerçekten canlandırabilecek tüm alakalı ve zamanında güncellemeleri göstermesine izin verilir.
TechCrunch ayrıca, bu özelliğin açıklamasını yaparken, çevrelerindeki en iyi kafeleri, restoranları, spor salonlarını veya yüzebilecekleri yerleri arayan belirli kişiler için ne kadar yararlı olabileceğini de ekledi.
Ekran Görüntüsü: Brendan Gahan
Bunun markalar için mega bir düşünce olacağını düşünüyoruz çünkü ihtiyaç duydukları trafiği ve kitleleri elde etmelerine gerçekten yardımcı olabilir. Ve TikTok’un şu anda üstün olduğu gerçeği, yakında 1,5 milyar kullanıcı sınırına ulaşabileceğini düşünen bazı uzmanlar bile var.
Doğru yayın türüyle, kullanıcılar ihtiyaç duydukları her şeye erişebilecek ve uygulama harika etkileşimlerden faydalanabilecek. Ayrıca, Google’ın yakın zamanda açıkladığı gibi, genç neslin yaklaşık %40’ı artık öneriler için Google Haritalar yerine uygulamaya veya Instagram’a başvurmakla meşgul.
Bu nedenle, mega promosyon fırsatı dediğiniz şey bu değilse, ne olduğundan tam olarak emin değiliz!
Bu gerçekten böyle çalışıyorsa, özelliğin ayrıntıları şimdilik çok sınırlıdır. Ayrıca, Güney Doğu Asya bölgesinde bulunan bu kadar küçük bir içerik oluşturucu grubuyla yapılması, gerçek bir lansmandan önce keşfedilecek daha çok şey olduğu anlamına geliyor.
Aynı zamanda, uygulama, kullanıcılara belirli bir gönderide konumlarını etiketleme seçeneği sunan ek bir özellik de ekleyecek. Ancak, kullanıcının şu anda bulunduğu yere veya konum etiketlerine bağlı olarak böyle bir ‘Yakındaki’ beslemesinin dahil edilip edilmeyeceğinden emin değiliz.
Bu nedenle, hala cevaplanmamış birçok soru var ve TikTok’un da kafası karışmış gibi görünüyor.
Yalnızca, bir topluluğa değer katabilecekleri yeni yollar bulmaya ve ardından TikTok’ta kullanıcıların deneyimini zenginleştirmeye çok hevesli olduklarını belirttiler.
Şimdiye kadar yaptığımız şey, yalnızca tasarımla sınırlı değil, aynı zamanda çok deneysel olması, uygulamanın bir sonraki nereye gittiğine bağlı olarak gerçekten önemli bir özelliğe dönüşebilmesidir.