Son zamanların en popüler uygulamalarından biri de şüphesiz ki TikTok. Şirket, insanların evde kaldığı bu süreçte önemli yenilikler ve güncelleştirmeler yapmaya devam ediyor. Bu sefer şirketin uygulamaya yapacağı yenilik ise reklamlar konusunda olacak.
Açıklanan verilere göre içinde bulunduğumuz COVID-19 pandemi döneminin en çok indirilen uygulamalarının başında TikTok geliyor. TikTok bu başarıyı kendisine veren kullanıcıları için hız kesmeden güncelleştirmeler yapmaya devam ediyor. Bugün ortaya çıkan bir veri popüler video uygulamasının Instagram ve Snapchat gibi rakiplerle doğrudan rekabet etmek için reklam ürününü daha da artırmak istediği yönünde. Raporlara göre, TikTok ‘un artık “AR Brand Effect” adlı yeni bir yapay zeka destekli reklam tarzı başlatması bekleniyor.
Yapay zeka destekli görsel efektler eklenebilecek
Bu yeni reklam biçimi kullanıcıların “reklamverenlerin reklam videolarına çevrelerindeki ortamla etkileşime giren görsel efektler eklemelerine” izin verecek . Ayrıca, reklamlar tıklanabilir olacak ve kullanıcı reklam videolarını oluştururken istediği müziği arka plana ekleyebilecek.
2020 yılının üçüncü çeyreğinde dünya çapında bir “AR Brand Effect” piyasaya sunulması bekleniyor.
TikTok tarafından açıklama gecikmedi
“Her zaman topluluğumuza yaratıcılık ve neşe getirmenin yeni yollarını araştırıyoruz. Yaratıcı efektler, kullanıcılarımızın kendilerini ifade etmelerinin ve markaların markalı yaratıcı efektlerle kampanyalarına interaktif bir unsur getirmeleri için eğlenceli bir yol. ” dedi.
Ayrıca “ Bunu markalar için değerli bir deneyim haline getirmeye devam edebilmenin yollarını deniyoruz ve onlara sahip olduğumuzda daha fazla ayrıntı paylaşacağız. ” açıklamalarını yaptı.
Kaynak