TikTok gerçekten çeşitliliği ile tanınmak istiyor. Uygulama, kısa video içeriği dünyasında önde gelen bir yarışmacı olarak şimdiden bolca ün kazandı. Ancak şimdi, e-ticarette izini sürmek için daha fazla baskı yapıyor.
Haber, platformun yakın zamanda en son entegrasyonunun bir parçası olarak bir dizi yeni alışveriş reklamı tanıtmasıyla geldi. TikTok, hareketin markaların uygulama genelinde ürünleri tanıtmasına yardımcı olmak için tasarlandığını söylüyor.
TikTok geçtiğimiz günlerde bu konuda bir açıklama yayınladı. Şirket, alışveriş reklamlarının yalnızca uygulanabilir ve gelişmiş bir seçenek olmadığını, aynı zamanda işletmelerin satın alma yolculukları boyunca alıcılarla uyum sağlamalarına yardımcı olacak nihai çözüm olduğunu söylüyor.
Şirket, bunun yalnızca daha fazla talep yaratmayacağını, aynı zamanda satışları da artıracağını da sözlerine ekledi.
TikTok, hem benimseme hem de birleştirme için en iyi biçimleri kullanan güzel bir üçü bir arada çözüm olarak bahsetmeyi sever. Video alışverişi, canlı alışveriş ve katalog listelemeyle ilgili kategoriler için reklamlar içereceklerdir.
TikTok, ürünlerin uygulamanın farklı izleyicilerine daha iyi vurgulanması için ekranlarda görülen ürün ayrıntılarına odaklanmanın yeni formatlara nasıl eşlik edeceğini açıkladı.
Lansmana gerçekten yeni ve heyecan verici bir şey demek istemeyiz. Sonuçta, aynı teklif, uygulamanın Douyin adlı Çince versiyonunda görülüyordu.
İkincisi için, e-ticaret gerçekten karlı bir seçenek ve firmanın önde gelen gelir yaratma kaynaklarından biri haline geldi. Unutmayın, canlı alışveriş Çin’dekiler arasında büyük bir trend ve dünyanın diğer bölgelerinde de neden popüler olamayacağını anlamıyoruz.
Bununla birlikte, şu anda Batılı izleyiciler tarafından benimsenen aynı patlama ve yetenek görmüyoruz. Ancak, uygulama gerçekten de bu tür kitlelerle büyük yapmayı umuyor.
TikTok, uygulama aracılığıyla gelir elde edebileceği daha fazla yol bulmak için çok çalıştığı için içerik oluşturucuların bu harika fırsattan en iyi şekilde yararlanmalarına yardımcı olmanın önde gelen hedeflerinden biri olduğunu söylüyor. Bu da TikTok’un tüm iş ekosisteminin daha da genişlemesi anlamına geliyor.
Canlı alışveriş özelliği için aynı başarı şansını görmüyoruz, Meta bile günümüz pazarındaki zayıf talep nedeniyle ondan kurtuldu. Ancak geri kalanı söz konusu olduğunda, çok fazla potansiyele sahip.
TikTok, istenen yanıtı alamayınca Avrupa’daki kendi e-ticaret planlarının çoğunu yeniden değerlendirdiğini söylüyor. Ancak bu, henüz vazgeçtiği anlamına gelmez.
Batı pazarının bu tür hamlelerden yararlanma konusunda daha temkinli göründüğünü söylemek yanlış olmaz. Unutmayın, bugün oradaki insanların çoğu TikTok’u çevrimiçi alışverişte lider olarak görmüyor. Bunun yerine, onu daha çok bir eğlence uygulaması gibi algılıyorlar.
TikTok, izleyicilerinin algısını da değiştirmeyi umuyor çünkü yoluna çıkan farklı fırsatları keşfetmeye çok hevesli. Markaların kitlelere daha iyi ulaşmasına yardımcı olmak, başlamak için harika bir yer gibi görünüyor.