The Verge tarafından tespit edilen yeni bir destek sayfasına göre Twitter şimdi Blue abonelik hizmetinde yıllık indirim sunuyor. Web kullanıcıları artık yılda 84 dolara (ayda 7 dolar) kaydolabilir ve aylık 8 dolarlık fiyatın üzerinde bir dolar tasarruf edebilir. Benzer indirimler İngiltere, Kanada, Avustralya, Yeni Zelanda ve Japonya dahil olmak üzere Twitter Blue sunan diğer ülkelerde de mevcuttur.
Şimdiye kadar, Twitter Blue kullanıcıları web üzerinden ayda yalnızca 8 ABD doları veya iOS’ta aylık 11 ABD doları abonelik seçeneğine sahipti (Apple’ın yüzde 30 ücretini kullanıcıya aktararak). Bununla birlikte, iOS kullanıcıları ekstra 3$ tasarruf etmek için yine de web’e kaydolabilirler. Bu durumda, yeni yıllık abonelik, doğrudan iOS’a kaydolmaya kıyasla onları yüzde 36 tasarruf sağlayacaktır.
Twitter Blue aboneliği, mavi “doğrulanmış” onay işareti, daha yüksek sıralamalı yanıtlar, 60 dakikalık video yüklemeleri ve daha fazlası dahil olmak üzere bir dizi avantaj sunar. Kullanıcılar ayrıca tweetleri geri alabilir ve düzenleyebilir, uygulama simgelerini, temaları ve gezinmeleri özelleştirebilir, tweet’leri yer imlerine ekleyebilir ve daha fazlasını yapabilir. Kaydolmak için bir telefon numarasına ihtiyacınız olacak ve Twitter’ın hileli veya sahte olmadığından emin olmak için hesabınızı doğrulaması gerekiyor – yakın zamanda başarısız olan bir şey.
Elon Musk’a ait sosyal medya ağının mümkün olduğunca çok aboneliğe ihtiyacı var gibi görünüyor.The Information ile ilgili yakın tarihli bir rapora göre, Twitter’ın 500’den fazla reklamvereni sitedeki harcamaları duraklattı ve 17 Ocak’taki günlük gelir geçen yıla göre yüzde 40 düştü.
Musk’ın satın alımı tamamlanmadan önce 2022’nin ilk çeyreğinde Twitter, 1,2 milyar dolarlık satış bildirdi, bunun 1,1 milyar doları reklamcılıkta ve aboneliklerde (artı diğer gelirler) gerisini oluşturuyor.