Ana SayfaGüncelTwitter, Kullanıcı Akışlarında Daha İyi Öneriler Sağlamanın Yeni Yollarını Test Ediyor

Twitter, Kullanıcı Akışlarında Daha İyi Öneriler Sağlamanın Yeni Yollarını Test Ediyor

Önde gelen tüm sosyal medya uygulamalarının algoritmalarını, kullanıcı akışlarında en iyi içeriği önerecek şekilde değiştirmek için çok çalışması şaşırtıcı değil.

TikTok’tan ilham almak gerçekten bir trend haline geldi ve herkes bunu yapıyor, Twitter da çoğunluğa katılıyor .

Şirket kısa süre önce, içeriği daha iyi önermek için farklı yollar deneme kararıyla halka açıldı. Kullanıcılara, uygulama aracılığıyla açıkça daha fazla görüntüleme ve etkileşim oluşturmak için tercih ettikleri şeylerden daha fazlasını göstermek istiyorlar.

Bu şekilde Twitter, tıpkı TikTok uygulamasında olduğu gibi, kullanıcıları ekranlarına daha uzun süre bağlı tutmayı umuyor. Ne yazık ki, Meta bu çabasında çok başarılı olamadı.

İnsanların neyi sevdiğini daha iyi anlamak için sosyal grafik istatistiklerine baktığımız günler geride kaldı. Bugün, tıpkı TikTok’ta görüldüğü gibi, öneriler oluşturmak için yapay zeka destekli teknolojiyi kullanmakla ilgili.

Şirket, kullanıcılara yayınları hakkında önerilerde bulunmak için ne yaptığını vurguladı ve ayrıca onlara daha fazla kontrol sağlamakla bağlantılı benzersiz bir denemeyi serbest bıraktı. Unutmayın, kullanıcılar mutluysa uygulama da mutludur çünkü para buradan gelir. Son zamanlarda blog gönderisi aracılığıyla güncellemeden bahseden uygulama, bunların en iyi şekilde, uygulamada nasıl davrandığınıza göre değerlendirilen ve sinyal olarak adlandırdıkları kişiselleştirilmiş öneriler olarak görülebileceğini söylüyor.

İlgi alanlarınızdan takip ettiğiniz ilgi çekici konulara kadar liste sonsuzdur. Ayrıca birçok tweet’e katılma şansına sahipsiniz ve bu, daha fazla sinyalin üretildiği yer. Ayrıca, ağınızdakiler tarafından hangi tweet’lerin sevildiğiyle de ilgilidir. Bir bütün olarak, önerileriniz bu şekilde görünür.

Neyse ki, bu uygulamada önerilen içerik, Meta’nın önde gelen uygulamalarında gördüğümüz kadar belirgin değil. Twitter bunu 2017’de yapmaya çalıştı ama sefil bir şekilde başarısız oldu. Bu yüzden şimdi gerçekten bazı hesaplanmış adımlar atıyor.

Twitter, uygulama içi algoritmalarının harika olmadığını biliyor ve bu yüzden oyuna geri dönmek ve kullanıcılara gerçekten sevdikleri ve ilgilendikleri içeriği sunmak için bu ince ayarları yapıyor.

Platform, ayrıca Alanlar Sekmesini geliştirme planları olduğunu söylüyor . çünkü kişiselleştirme açısından da eksik olduğunu düşünüyor. Daha fazla istasyon ve alt kategori ekleyerek bunu daha iyi şekillendirmeyi umuyorlar, böylece kullanıcılar uygulamaya neyi sevdiklerini ve zevk aldıklarını manuel olarak bildirebilirler.

Benzer şekilde, Spaces’taki ev sahiplerine sohbetlerini yürütmek için konu eklemeleri söylenecek.

Bir uygulamanın, uygulama etkinliğine manuel olarak bakmak ve bunun daha iyi göstermesine izin vermek yerine, kullanıcıya neyi beğendiğini veya tercih ettiğini sormasını biraz garip buluyoruz.

Twitter, tweet önerileri için bir X düğmesi eklemek gibi başka değişiklikler yapmaya çalışıyor. Bu, içeriğin zaman çizelgelerinden daha hızlı silinmesini sağlar ve geri bildirim paylaşmanıza olanak tanır.

Uygulamanın ne kadar başarılı olacağından emin değiliz, ancak kişiselleştirme açısından büyük zaman eksikliğini sürdüren Keşfet sayfasına bir göz atmasının tam zamanı.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir