Uygulamalar, kullanıcılar kaçarken ve belirli bir işletmeyi ararken ilgili konum ayrıntılarını sağlarsa hayat çok daha kolay olurdu.
İşte tam da bu nedenle sosyal medya uygulaması Twitter, kullanıcıları için tam da bunu ve daha fazlasını yapmayı başaran Location Spotlight adlı benzer bir özelliği kullanıma sunuyor.
Tek yapmanız gereken uygulamada işletmenin profiline tıklamak ve yukarıya doğru vurgulanan önemli bilgileri okumak olan faydalı bir girişimin satırları boyunca düşünün.
İşletmelere, bir kullanıcı için gerekli olabileceğini düşündükleri her türlü ayrıntıyı ekleme şansı veriliyor. Bu, adreslerinin beğenilerini, mağaza zamanlamalarının ne olabileceğini ve ayrıca Google Harita bağlantısıyla yol tariflerini içerir. Kulağa ne kadar uygun geliyor?
Ayrıca, telefonunuz veya uygulamanın doğrudan mesajlaşma işlevi aracılığıyla işletmeyle iletişimde kalmanızı sağlayan kullanıcı dostu bir dokunma özelliği de vardır.
Buradaki tüm fikir, işlerin düzgün bir akış içinde yürümesine izin verirken, hareket halindeki kullanıcıların mağazaya yürüyerek mi yoksa metroya mı binip gidemeyeceklerine hızla karar vermelerine olanak tanımaktır.
Ayrıca, en iyi yanı, onları ziyaret etmek için dışarı çıktığınız belirli bir gün veya saatte çalışmama ihtimaline karşı sizi birçok baş ağrısından ve çabadan kurtaran mağaza zamanlamaları.
Söz konusu işletmeyi Google Haritanızda aramanın daha hızlı olacağına inansak da, çoğumuzun zaman içinde öğrendiği bir şey, internette gördüğünüz her şeyin yanlış olabileceğinden her zaman güvenmeye değmeyeceğidir. Evet, pek çok kez bilgi güncellenmez, ya da nadiren hiç güncellenmediğini söylemeliyiz.
Hareket, Twitter’ın geniş bir girişime dönüşmeyi umduğu bir hareket olarak görülüyor.
Unutmayın, pek çok kuruluş, çalışanlarını daha iyi koruyan yerel kural ve düzenlemelere uymak için geri dönüp zamanlamalarını ayarlamak zorunda kaldı.
Olduğu gibi, Instagram ve Twitter gibi uygulamalar günümüzde çoğu kişi için genellikle tercih edilen seçeneklerdir, bu yüzden neden konum özellikleri de ekleyip kullanıcıların zaman kazanmasını sağlamayasınız?
İşletmeler, bu tür platformlar aracılığıyla müşterileriyle doğrudan bağlantı kurabilirken, Google Haritalar ve hatta Yelp gibi diğer yerler, firmalara gerçekte neler olup bittiği konusunda daha az kontrol sağlar.
Twitter geçen yıl benzer özellikleri tanıttı, ancak lansman yalnızca seçilmiş birkaçı için tasarlandı. Ancak bugün, uygulama genelinde profesyonel hesaplara bağlı uluslararası işletmeleri olan dünyanın dört bir yanındaki kitlelere yayılıyor.
Twitter, tüm konseptin, kuruluşun bir süredir üzerinde çalıştığı devasa bir iş modelinin parçası olduğunu söylüyor. Buna, seçilen birkaç markanın ürünlerini uygulama üzerinden satmalarını sağlayan şirketin Mağaza Modülü de dahildir.
Diğer özellikler arasında Revue haber bültenleri için abonelikler, hatta Shopify ile işbirliği ve canlı alışveriş akışları yer alır. Ancak uygulama orada durmayı planlamıyor. Profesyonel hesaplar için genişleme planları ve hatta markalara uygulamadaki performanslarını takip etmelerine izin verebilecek bir özellik vermek
de dahil olmak üzere, boru hattında bir dizi başka proje var . Platform, kullanıcıların ve markaların en iyi şekilde yararlanabilmesi için uygulamanın nasıl daha iyi kullanılacağına ilişkin eğitim oturumlarına yakında başlamak istiyor.
Son olarak, yeni özelliği bugün hesabınıza eklemek istiyorsanız, birkaç basit adımı uygulamanız yeterlidir. Profilinizdeki düzenle sekmesine tıklayın, ancak sekmede bahsedilecek olanın profesyonel bir hesap olduğundan emin olun.
Bilgilerinizi girmek için Profil Spot Işığı’na ve ardından Konum değiştirme düğmesine basın. Son olarak, yayınlayın ve işiniz bitti!