Ana SayfaGüncelTwitter, online alışverişi genişlettiğini duyurdu!

Twitter, online alışverişi genişlettiğini duyurdu!

Twitter’ın asıl lansmanının kararsız kalmaya devam ettiği doğru olsa da, kesin olan bir şey var. Uygulama çok çalışıyor ve uzun vadede oldukça faydalı olabileceğini düşündüğü bazı güncellemelerle kafayı hareket ettiriyor.

Ve şimdiye kadar tahmin etmediyseniz, birkaç ürün sürümü ve farklı odak alanlarıyla ilgilidir. Ve bahsetmeye değer olanların başında e-ticaret geliyor. Bu hafta, mikro blog platformu , çevrimiçi alışverişin başka bir yaygınlaşmasıyla ilgili bir duyuruyla halka açıldı. Bu, ‘Ürün İndirimleri’ adıyla geçen işlevselliğin başlatılmasını içeriyordu. Adından da anlaşılacağı gibi, çevrimiçi satıcılara koleksiyonlarından çıkacak ürünleri taklit eden harika bir uygun seçenek sunmak için tasarlanmıştır.

Firma, pazardaki trend olan mal ve hizmet sürümleri hakkında sohbet etmek için zaten çok sayıda kullanıcısının platforma geldiğini söylüyor. Bu, bir ürünün lansmanının hem öncesi hem de sonrasıdır.

Bazıları piyasaya sürülmesini beklerken, diğerleri onu koleksiyonlarına nasıl ekledikleriyle övünmeye devam ediyor. Ancak, satıcı bu tür tartışmalara asla dahil olmaz.

Yeni ürün indiriminin piyasaya sürülmesiyle, tüccarların tartışmalara girdiğini ve sohbetin ayrılmaz bir parçası olarak hizmet ettiğini görme yolunda olabiliriz.

Satıcılar yaratıcı olabilir ve ürünlerini hem resimlerin hem de metinlerin yardımıyla sunan bir dizi benzersiz tweet başlatabilir.

Tüccarlar, ürün resimlerinin eklenmesiyle bir promosyon tweet’i üretebilir, böylece kullanıcılar daha piyasaya girmeden önce ne bekleyeceklerine dair harika bir teaser alabilirler. Benzer şekilde, ürün açıklamaları, maliyetler, resimler ve bir dizi başka ayrıntı da dahil olmak üzere kararlar almak için gerekli bilgiler gibi daha dikkate değer ayrıntıları ekleyebilirler.

Hashtag’lere tıkladıklarında, yutturmacadan ve diğer insanların satın almayla ilgili söylediklerinden de haberdar olacaklar. Ve bunun yeterli olmaması durumunda, uygulama kullanıcılara bir Hatırlatma bildirimi de sağlayacak. Bu açıldığında, özelliğin ne zaman yayınlanacağı konusunda kullanıcıları bilgilendirecek ve böylece ayar yapabilecekler.

Bu özellik, tweet’in ayrılmaz bir parçası olduğunda, ancak o zaman uygulamanın kullanıcıları, bir dizi başka gönderiyle etkileşime girme biçimlerine benzer şekilde etkileşim kurabilir. Buna beğenme, paylaşma, retweetleme ve daha fazlası dahildir. Benzer şekilde, daha sonra kullanmak üzere yer imlerine bile ekleyebilirsiniz.

Firma, bunun gibi tweet’lerin platformun reklam araçları kullanılarak da pazarlanabileceğini söylüyor.

Ne zaman lansman günü olursa, uygulamanın kullanıcıları, düşmeden yaklaşık 15 dakika önce canlı platform aracılığıyla ve düşme sırasında ortaya çıkan bir başka bildirim alacaklar.

Tıkladığınızda sitedeki mağazaya yönlendirilebilir ve böylece artık doğrudan satıcı üzerinden satın alabilirsiniz.

Basitçe söylemek gerekirse, Twitter aracı rolünü oynamaktan hoşlanmaz. Ve bu, TikTok’un bile şu anda kullandığı akıllı bir strateji.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir