Dünyaca ünlü giyim şirketi olan Levi’s , satışlarını Covid-19 pandemisi içerisinde bile canlı tutmak için çabalıyor. Şirket bu sefer de dünyaca ünlü bir video paylaşım platformu TikTok ile reklam anlaşması yaptı.
Şirket bugün TikTok’un “Şimdi Alışveriş Yap” düğmelerini kullanan ilk perakendecilerden biri olduğunu ve tüketicilerin TikTok’a gönderilen bağlantılar aracılığıyla alışveriş yapmalarına olanak tanıdığını açıkladı. Proje hala erken erişimde olsa da, Levi’nin ilk testler sonucunda web sitesinde yüksek oranda trafik artışı olduğu açıklandı.
Levi’s, yakın zaman önce lazerle çalışan Future Finish 3-D denim özelleştirme teknolojisini kullanan yeni denimlerini tanıtmak amacıyla popüler TikTok yayıncıları Callen Schaub, Cosette Rinab, Gabby Morrison ve Everett Williams ile ortaklık kurmuştu
TikTok kullanıcıları bu reklamları geçtiğimiz haftalardan beri yayın içi reklam oalrak görüyordu. Bugünden itibaren sosyal ticaret özelliklerinin bir yansıması olan “Şimdi Alışveriş Yap” butonu aracılığıyla söz konusu tasarımları satın alabilecek.
Diğer platformlarla da işbirliği kuran ABD’li şirket, 800 milyona ulaşan kitle büyüklüğünden dolayı TikTok’a daha fazla yatırım yapmayı planlıyor. TikTok kullanıcılarının çoğunun 16-24 yaş arası olması ve trendlere daha çok önem vermesi de satışları arttırıyor.
Artık birçok şirket TikTok üzerinde mağaza açıp reklam vermeye başlamış durumda. Sosyal ticaret alanındaki girişimlerini yavaş yavaş genişleten video paylaşım uygulaması, alışveriş özelliklerini geniş kitlelere kabul ettirdiği takdirde, e-ticaretin yeni cazibe merkezlerinden biri olabilir.