Ana SayfaGüncelYeni Rapor: TikTok, Diğer Tüm Sosyal Medyalardan Daha İyi Etkileşim Sunuyor

Yeni Rapor: TikTok, Diğer Tüm Sosyal Medyalardan Daha İyi Etkileşim Sunuyor

TikTok, şimdiye kadar muhteşem bir başarı hikayesine sahip oldu ve popülaritesindeki ani yükseliş, rakiplerini özelliklerinden bazılarını veya tamamını benimsemeye teşvik etti. TikTok ayrıca, potansiyel olarak potansiyel tüketicileri hedeflemek için onlara yeni bir sınır verebilecek türden bir şey olduğu için markalara çok fazla değer sunuyor. Durum böyle olmasına rağmen, çoğu marka hala TikTok’un potansiyelini her şey düşünülmüş ve hesaba katılmışken en üst düzeye çıkarmıyor. Rival IQ

adında bir sosyal analiz şirketiyakın zamanda, markaların video akışı uygulamasında görebileceği etkileşim oranlarına ışık tutan bazı veriler yayınladı. Bunların hepsi söylenmiş ve artık yoldan çıkmışken, TikTok’un %4,1’lik mükemmel bir katılım oranı sunduğunu belirtmek önemlidir. Bu, Facebook, Twitter ve Instagram dahil olmak üzere diğer tüm sosyal medya platformlarının katılım oranından çok daha yüksek.

TikTok’ta en iyi performans gösteren markalar, kar amacı gütmeyen kuruluşlarla birlikte yüksek öğrenime odaklanan eğitim kurumları olan spor takımlarına aitti. Yüksek öğrenim sunan şirketler, en iyi katılım oranlarını %10’un hemen altında veya kesin olarak %9,9 olarak gördü. İkinci sırada, yaklaşık %7,6 katılım oranı ile çeşitli spor takımları ve ardından %6,4 ile kâr amacı gütmeyen kuruluşlar gelmektedir.

TikTok gönderileri tüm nişler hesaba katıldığında TikTok genelinde medyandan daha yüksek olan %4,5 katılım oranı alan yiyecek ve içecek şirketlerinde olduğu gibi, diğer birçok sektör ve sektör de sağlıklı katılım oranları görüyor.

Birincil özellik TikTok’u dijital pazarlama yatırımı için böyle bir yuva yapan şey, video merkezli doğasıdır. Dijital reklam harcamalarının %40’ından fazlası video tabanlı içeriğe gidiyor ve TikTok daha düşük bir doygunluk oranı avantajına sahip. Markalar, Instagram’da haftada 4,6 kez ve Twitter’da haftada 5 kez paylaşım yapma eğilimindedir, bu nedenle TikTok’un haftalık ortalama 1,8 gönderi oranı, platformun kullanıcıları için daha az karmaşık olmasını sağlar.

Talha Saygılıer
Talha Saygılıer
Sosyopat Yazarı

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir