YouTube’da pek çok kişinin hayran olmadığı bir şey varsa, o da reklamlardır. Reklamların platformun gelir elde etmesine yardımcı olduğu konusunda hemfikir olsak da, tolere edilebilecek miktarın her zaman bir sınırı vardır.
YouTube, son zamanlarda platformda kesintisiz reklamlar sunarak birçok hayranını rahatsız etti. Ve bununla, arka arkaya 5 ila 11 civarında demek istiyoruz . Yikes, bunun izleyicilerle nasıl sonuçlandığını sadece hayal edebilirsiniz.
Uygulama, birçok kişinin endişelerini sosyal medyada dile getirmeye başlamasının ardından davranışa bir gerekçe sunduğu için eleştirildi. Ve çok şükür, bunun sadece bir deney olduğu haberini alıyoruz. Eh, en azından şimdilik.
Şirket deneyin nasıl sonuçlandığını onayladı ve eğer atlanamayan reklamlardan rahatsız olduysanız, rahat bir nefes alabilirsiniz çünkü bu kalıcı bir değişiklik değil.
Olduğu gibi, çoğu kişi, bir klip başlamadan önce birdenbire açılan iki reklam görmekten pek memnun değil. Ve son zamanlarda, bu sayının 5 , 8 , 10 ve hatta 11 gibi rakamlara (neredeyse bir düzine) daha da arttığını görmüş olabilirsiniz .
Bu arada, kullanıcılardan biri sosyal medyadan toplam 8 reklama tanık olduğunu ve her birinin yaklaşık 5 ila 10 saniye uzunluğunda olduğunu sözlerine ekledi. Ve onları atlayamamak sadece akıllara durgunluk veriyordu.
Ancak bu, çoğumuz için uygulamanın yakında daha fazla reklam eklemenin yükselişinde nasıl olabileceğine dair bir tanıtım. Sonuçta, daha fazla gelir elde etmenin yollarını düşünüyorlar. PC Mag ile özel bir röportaj için konuşan şirket, kısa süre önce reklamlardaki çarpıcı artış hakkında ayrıntılı olarak konuştu ve şu anda durdurulan bir testti.
Hatta platformun markalarını hedef kitleleriyle nasıl ilişkilendirmeye adadığına da ışık tutuyorlar. Aynı zamanda, genel deneyimi geliştirmek istiyorlar. Bu nedenle, daha uzun klipler izleyenler veya televizyon cihazlarını uygulamaya bağlayanlar için bir deneme başlatmayı düşündüler.
Şimdi, reklam aralarını sınırlayarak genel görüntüleme deneyimini iyileştirme görevindeler.
Yani başka bir deyişle, daha basit bir deyişle, amaç, klibin başlangıcında daha sonra tanıtarak reklam arası süresini azaltmaktır. Ayrıca, şirketin sözcüsü, uygulamanın gelecekte bu tür değişiklikleri davet etmek için gerçekten bazı planları olup olmadığını açıklamadı. Ancak kullanıcılar kesinlikle umarlar!
Bu arada, uygulamanın reklam aralarının sıklığının kullanıcılar için gerçekten bir fark yarattığını beyan etme konusunda ne kadar istekli olduğunu not etmeyi çok ilginç buluyoruz. Ve bu çoğu uzun süreli klip için geçerlidir. Bu, uygulamanın kendi araştırma uzmanları tarafından da kanıtlanmıştır.
Ne de olsa, daha az reklam arası, izleyicinin ekli reklamları içeren bir klibin tamamını izleme şansını artırır.
Gördüğümüz gibi, buradaki anahtar tamamen denge ile ilgili. İşin sırrı, reklamları dahil etmeyi başarırken hayranları yabancılaştırmanın nasıl önleneceğidir. Ancak şimdilik, platformun kablo TV’nin çalışma şekline benzer şekilde davranmasıyla ilgili endişeler artıyor.